23 personen bekijken dit hotel
Official Site
Gratis annuleren tot 04-02-23
Gratis annuleren tot 03-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Gratis annuleren tot 30-01-23
Hotels.comUS$ 210
PricelineUS$ 182
HurbUS$ 218
Beoordeeld op 25 oktober 2022

Het is een goed hotel met keurige kamers.Heel vriendelijk, correct, attent personeel. De buffetten zijn zeer uitgebreid, er is de hele dag veel keuze op alle gebied: of het nu vlees, vis of vers fruit is en het restaurant is blijvend netjes. Fijne zwembaden die dagelijks worden onderhouden. Ook voor gezinnen is het leuk.

Kamertip: Geen handdoeken op ligbedden leggen als je er geen gebruik van maakt. Dat is niet nodig.
Datum van verblijf: oktober 2022
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Dear miekeengelbertink
Thank you for sharing your experience
We are happy to read that you had a good time here and hope to see you again
Kind regards,

Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

Top hotel met all in service.
Goede service niets is te veel.
Personeel is zeer vriendelijk.
Nette kamers.
Leuk zwembad.
800 meter van het strand.

Voor alle leeftijden is er wat te doen en er wordt door het animatie team van alles georganiseerd.

Datum van verblijf: oktober 2022
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Dear Trail08767676501

Thank you for sharing here with us and other possible travellers your experience about your holidays with us.

We are pleased to know that in general terms we managed to fulfill your expectations

Kind regards,

Beoordeeld op 10 oktober 2022 via mobiele applicatie

We vonden het een goed hotel.
Schone kamers. Vriendelijk personeel. Problemen worden goed opgelost.
Minder vonden we de drukte bij het eten.
Animatie ten top. Vriendelijk , gevarieerde aanbod en goede communicatie. Bas doet het leuk en brengt wel de sfeer er voor iedereen in, top!

Datum van verblijf: oktober 2022
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2022

DearmonicalB3204WE,

Thank you for sharing here your comments.

We are very happy to know you have had a great stay and hope to welcome you soon!

Beoordeeld op 8 oktober 2022

Prachtige kamer en heerlijke bedden en magnifieke douche/badkamer.
Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en heerlijk. Zeer grote zaal, dus stel je in op een massa mensen ;-)
Animatie is van goed tot hoog niveau, wisselt uiteraard, maar als je van animatie houdt, dan vermaak je je hier prima.
Lekker dicht op loopafstand bij een overvloed aan supermarkten en restaurants, en lekker dicht op loopafstand tot het strand.

Datum van verblijf: september 2022
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2022

Dear moniquebP370EV,

Thank you so much for sharing here your review.

We are delighted to know you have had a wonderful 5-day stay and hope to welcome you soon again!

Beoordeeld op 5 oktober 2022 via mobiele applicatie

Mooie kamer, lekker en gevarieerde buffetten, goeie animatie en zeer vriendelijk personeel. Voorzien voor invalide mensen, er is zelfs een liftje aanwezig om iemand het zwembad in en uit te heisen. Centrale ligging in Playa del Ingles op 5 minuutjes wandelafstand van het strand. Bushalte en winkels zijn vlakbij.

Datum van verblijf: oktober 2022
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2022

Dear karreke22,

We are very pleased to know you have had a wonderful stay and hope to welcome you soon again.