19 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 149
Expedia.comUS$ 149
travelup.comUS$ 190
Beoordeeld op 1 november 2021 via mobiele applicatie

heel gezellig hotel, top voorzieningen en activiteiten / animaties. Speciale waardering ook voor het animatie team wie al voorstellingen had gegeven maar de Halloween voorstelling sloeg alles. TOP
Het personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en actief.
Hotel en omgeving zeer schoon en hygiënisch en ook heel strikt met de Corna regels.
Top hotel !!! Aanrader !!!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2021 via mobiele applicatie

Was erg fijn Jose van het restaurant is een erg fijne aardige man. Hotel is zeer kindvriendelijk eten niet wow geen live cooking stations maar wel te doen en genoeg opties . Ruime kamers en leuke entertainment. Waar voor je geld. We komen zeker wel weer terug.

Beoordeeld op 28 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er goed uit, de eetzaal is groot en vrij gehorig. Bedden zijn goed, schuiven snel uit elkaar en de kussens zijn vrij hard.

De medewerkers zijn vriendelijk en helpen je graag.
Het hotel ziet er netjes uit en elke ochtend maken ze je kamer schoon. De kamers zijn groot en goed verzorgd.

Beoordeeld op 25 oktober 2021 via mobiele applicatie

Hotel ziet er goed uit. De kamers zijn ruim en worden dagelijks goed schoon gemaakt. Het eten is vers en voldoende variatie. Bediening is vriendelijk en doet het erg goed met de geldende ‘Corona regels. Ook voor gezinnen met kinderen is het hier prima vertoeven!

Datum van verblijf: oktober 2021
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Dear guest,

Thank you for sharing with us your opinion about your stay with us.

We hope to welcome you again!

Kind regards,

Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, lekker eten (en cocktails)! Schone, ruime kamers. 2 zwembaden, eentje met entertainment en één waar je rustig een boekje kunt lezen. Strand op loopafstand. Wij hebben genoten!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Dear Sanne,

We are very pleased to read we have matched up with your expectations and hope to welcome you soon!

Kind regards,