Gratis annuleren tot 05-02-22
Booking.comUS$ 163
travelup.com
Destinia.comUS$ 177
Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit van dit hotel is echt prima. Goede locatie en eten is beter dan verwacht gezien de revieuws. Dagelijks kip, varken etc. en ook de nagerechten zien er erg goed uit. Uiteraard is een deel grotendeels hetzelfde met het eten, maar volgens mij is er geen hotel wat dagelijks totaal ander eten heeft.

Datum van verblijf: oktober 2021
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Dear guest,

Thank you for commenting your experience in our Hotel here.

We are pleased to read that we have matched up with your expectations and hope to welcome you once more.

Beoordeeld op 8 oktober 2021

Zeer ruim en net hotel, managers en personeel werken keihard om het de gasten naar hun zin te maken . Het eten is overvloedig ontbijt, lunch en dinner, kamers worden goed schoongehouden, zwembaden worden goed schoongehouden. Kortom namens ons een echte aanrader

Dear Dickg,

thank you so much for choosing the Abora Buenventura for your holidays in Gran Canaria.

We are really happy to know you have had a great stay and hope to welcome you once more!

Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad. Personeel werkt keihard en rent de benen uit hun lijf. Super lekkere bedden, dus je komt goed tot rust. Staat zelfs een koelkastje op de kamer. Schoonmaaksters werken heel netjes en vouwen zelfs je kleren op. Strand is ongeveer 10 minuutjes lopen en in de buurt genoeg restaurants en uitgaansgelegenheden. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Kamertip: Twee fantastische tentjes aan het strand om te eten of een cocktail te drinken zijn La Costa en Tipsy Hammock.
Reistype: Reisde voor zaken
Buena Ventura, Director General van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Dear guest of the Abora Buenaventura,

Thank you very much for forwarding us your opinion about your recent stay in Gran Canaria.

We are very happy to know you have had a great holidays and hope to welcome you again soon!

Best regards,

Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is goed en schoon, kamers zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Eten is niet enorm gevarieerd maar erg uitgebreid en prima. In de buurt zijn veel leuke barretjes en leuke winkeltjes!! Het strand is een klein stukje lopen, echter geen parasols om te huren. Dus veel te veel in de zon.

Kamertip: Boek een kamer hoger gelegen, die zijn iets ruimer.

Dear Amberva,

We are really pleased to see that we have matched up with the expectations you had and that you have enjoyed of your holidays with us.

We would be delighted to welcome you once more!

Kindest regards,

Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk weer, leuke uitgaansgelegenheid in de buurt. Enthousiast animatieteam en lekker eten. Relatief weinig kinderen, rustig overdag en goed georganiseerde show iedere avond. Ook overdag optie tot verschillende activiteiten. 5/5!

Dear Pannev,

We are very pleased to know everything has resulted very positive and we would love to welcome you once more for your next stay in Playa del Inglés!