Beoordeeld op 3 mei 2019

Ik ben nu voor de 3e keer geweest in Eugenia Victoria, nu ipv september in april geweest. Het was net als de vorige keren weer fantastisch! Bij aankomst werden zoals de vorige keren goed en leuk ontvangen door de medewerkers van de receptie (Nathalie en Jacky). We kwamen 10uur in de ochtend aan en de kamer was al voor ons gereed gemaakt en mochten gelijk de kamer in en gebruik maken van alle faciliteiten. Het eten is erg gevarieerd en lekker. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Verder is het gewoon een gezellige hotel met een leuk sfeertje, veel Nederlands maar dat maakt het allemaal gezelliger. De personeel is erg vriendelijk, of het nou de schoonmakers zijn, achter de bar of animatie!

Voor activiteiten of mooie plekken in het eiland kun je altijd terecht bij de spontane en vriendelijke medewerkers van de receptie. Nathalie van de receptie had allemaal mooie plekken geadviseerd op het eiland, daar zijn wij ook heen geweest en het was echt prachtig. Ergens hoog in de bergen in een biologische restaurant met eigen zwembad en alleen maar stilte en genieten van het natuur. Wat ook heel fijn en erg klantvriendelijk van deze dame van de receptie (Nathalie) was dat we dag dat we moesten vertrekken een kamer tot onze beschikking hadden tot 17.00 uur dus we konden deze dag nog van alles gebruik maken en op het laatste moment nog in onze kamer douchen en ons klaar maar voor de terug reis.

Mijn complimenten aan de dames van de receptie Nathalie en Jacky dank je wel voor alle hulp en jullie enthousiasme

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

Wij zijn voor de 2e keer in Euginia Victoria geweest.wij waren er nu een maand eerder dan vorig jaar, maar het weer was weer heerlijk en niet te warm.Het eten en drinken was weer erg goed.Het personeel was weer erg vriendelijk en de zelfde als vorig jaar.De kamers waren ook weer groot en lekker schoon,wij zaten op de 6e verdieping dus weer een mooi uitzicht.Er is voldoende te doen op dit eiland dus gaan zeker weer!

Kamertip: 5-8 etage goed uitzicht.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 april 2019

Dit hotel is bijna een Nederlandse enclave met prima ligging. Je moet er van houden, maar frikadellen en kroketten zijn er gewoon te verkrijgen. Eten is prima en de mensen daar zijn heel vriendelijk. Enige was dat de 1 persoonskamers uitkijken op de vuilnisstort of iets anders minder mooi. Heb geüpgrade naar 2 persoonskamer met balkon. Kom zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

We zijn met de voorjaarsvakantie geweest. Het is heel goed bevallen. Eten is gevarieerd, voldoende keuze. Er is bij de lunch en diner heel veel soorten ijs. Bij de ontbijt is er elke dag verse jus d'orange. Overdag is er allerlei activiteiten. 'S avond mini disco, bingo en bijna elke dag proffessionele shows. En er is elke avond live muziek buiten (geweldig voor oudere koppels). De binnenbaden met welness is erg mooi en heel groot. Kinderen kunnen tot 12 uur terecht, daarna is het alleen voor volwassenen. Er zijn heel veel Nederlanders in het hotel en diverse personeel zijn ook Nederlands. De ligging is erg goed. In de directe omgeving zijn er winkels en restaurant. Strand is op loopafstand of je neemt de gratis shuttelbus van de hotel. We hebben een huurauto (bij Cicar kost 131 euro all in voor 1 week, van te voren reserveren). We hebben met de auto het eiland verkend en Gran Canaria is erg mooi.
We hebben heerlijk genoten van onze vakantie. De hotel is meer dan 3 sterren waard!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst warm ontvangen en konden gelijk aanschuiven bij de buitenbar. Dagelijks afwisselende eten wat ons ook erg beviel. En de activiteiten van de animatie vonden we gezellig om mee te doen. De sfeer was daarmee altijd erg goed.

Datum van verblijf: januari 2019