Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en netjes en schoon hotel. Gehele dag is er een actief entertainment team aanwezig. Buffet heeft iedere avond een ander thema en er is voldoende keuze en prima kwaliteit. Bier en wijn was niet onze smaak, dus wij dronken vaak de kant en klare cocktails, moet je ook niet teveel van verwachten. Badkamer mag wat moderner, heeft nu ondanks dat er iedere dag wordt schoon gemaakt vieze kitranden en roestplekken. Wij zouden zeker aanraden een kamer aan de voorkant te boeken, wij zaten pal aan de snelweg en dat was niet prettig. Het restaurant heeft 2 terrassen, voor de rokers ligt het terras mooi aan het zwembad en voor de niet rokers aan de kant van parkeerplaatsen en de doorgaande weg. Als niet roker moet je dus als je buiten wil eten kiezen tussen een tafel naast warm asfalt en uitlaatgassen of een tafel aan het zwembad waar continue gerookt wordt. Als niet rokers hadden we dat graag andersom gezien, of dat er tijdens de tijdsblokken van ontbijt, lunch en diner helemaal niet bij het restaurant gerookt mag worden. Er zijn voldoende plekken, zoals bij de ligbedden en op het terras bij de bar van het podium waar men de gehele dag kan roken. Verder een fijne, verzorgde week gehad.

Datum van verblijf: mei 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Marieta gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Holidaycheck.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.

Beoordeeld op 12 augustus 2018

We hebben er een fijne vakantie gehad, eten en kamers en zwembad was zeer goed, de ligging van het hotel was voor ons meer dan goed, centraal en overal dicht bij. Voor ons een aanrader. Er mocht wel water zijn in de frigo.

Kamertip: Boek aub aan de zwembadzijde.
Datum van verblijf: juni 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA Playa Bonita.Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.
Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Guest Relations.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend fijn hotel. De kamers zijn schoon en luxe. Het eten smaakt goed en het animatie team zorgt er voor dat er veel leuke dingen te doen zijn voor zowel kinderen als volwassenen. Vriendelijk en enthousiast personeel. Erg genoten, zeker een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Holidaycheck.

Eva Domínguez.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel Labranda Playa Bonita is een heerlijke verblijfplaats. Lekker zwembad, genoeg bedjes en een mooi aangelegde tuin.
Het complex bestaat uit 4 gebouwen. De kamers zijn lekker ruim en modern ingericht.
De badkamer is prima en alles is lekker schoon. Personeel van hoog tot laag zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Datum van verblijf: mei 2018
EVA D, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Tripadvisor.

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Ruime nette kamers, mooie tuin met veel palmbomen en fijn zwembad. Genoeg ligstoelen. Animatieteam is oké! Personeel is zeer vriendelijk. Ligging tov strand en boulevard is goed, kortom een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste klant, lieve klant