Beoordeeld op 2 juli 2017

ruime propere kamers , hotel ingedeeld in 4 gebouwen, rustig gelegen, voldoende keuze in het restaurant , lekker eten , om de 2 dagen een thema avond qua gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voldoende ligzetels aan het zwembad.
Het strand is te bereiken via steile trappen. Fantastisch animatieteam. de live music was iets minder maar qua prijs kwaliteit zeker een aanrader. Enig minpuntje , de bar sluit stipt om 23.00 uur nadien kan je niets meer bekomen en bij het uitchecken stopt plots het all in concept om 12 uur en vragen ze je een suplement om dit met 2 of 3 uur te verlengen , zelfs lunch zou betalend worden.

Datum van verblijf: juni 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt tijdens uw trip naar Gran Canaria, en voor uw beoordeling via Tripadvisor. Het doet ons enorm veel plezier te weten dat u een super tijd gehad hebt in ons hotel.
Ons team kijkt er dan ook nu reeds naar uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 11 juni 2017

Net terug van 12 dagen BONITA-sfeer in dit mooie sympathieke hotel, personeel
ongelooflijk vriendelijk, van receptie tot kuisploeg, mooie ruime moderne kamers,
kei proper elke dag weer, heel uitgebreid all-inclusive eten, zelfs 's morgens Cava à
volonté, verzorgd eten, goede bediening, mooie ligging van het hotel, kleine wandeling naar het prachtige zandstrand, zeker voor herhaling vatbaar !

Kamertip: Kamer op vierde verdieping van Blok 4 heel rustig en mooi uitzicht op het zwembad
Datum van verblijf: juni 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA PLAYA BONITA.Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.
Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Beoordeeld op 26 mei 2017

Mooi verzorgd hotel, vriendelijk personeel, steeds behulpzaam personeel aan de receptie (1 persoon beheerst de Nederlandse taal). Prachtige tuin met mooi zwembad, verzorgde kamers. Hotel gelegen in het rustige deel van Maspalomas en toch dichtbij winkeltjes en de uitgaansbuurt. Wat betreft het eten, dit is gevarieerd, verzorgd en steeds een aangename afruiming van de tafels. Hotel dichtbij het strand (5-tal min. te voet), daar een aangename boulevard voor een mooie avondwandeling of een late shop (tot 22u). Transfer van en naar hotel/luchthaven een klein half uurtje. Een klein min-puntje, een 2-tal blokken van de 4 dicht bij autobaan, alhoewel 's avonds niet zo veel last van.

Datum van verblijf: mei 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Beoordeeld op 21 april 2017

Uitstekend hotel, lekker en gevarieerd eten, zeer proper en goed onderhouden tuin. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben geen enkel minpunt gevonden. Indien wij terug naar gran Canaria zouden gaan, wordt het zeker en vast hetzelfde hotel. Ook een pluspunt is het verwarmd zwembad.

Kamertip: Kamer met zwembadzicht is aanrader
Datum van verblijf: april 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2017

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA PLAYA BONITA gekozen hebt tijdens uw trip naar Gran Canaria, en voor uw beoordeling via Tripadvisor. Het doet ons enorm veel plezier te weten dat u een super tijd gehad hebt in ons hotel.

Beoordeeld op 19 april 2017

Het hotel is goed gelegen, dicht bij het strand. Het eten is lekker. Als het mooi weer is kan je eten op het gezellige terras. De kamers zijn goed en het zwembad is leuk. Hier willen wij nog eens terug gaan!

Kamertip: De kamers die verder van de weg liggen zijn rustig!
Datum van verblijf: maart 2017

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en voor uw beoordeling via Tripadvisor.
Het doet ons veel plewier te vernemen dat u genoten hebt van uw verblijf.

Wij hopen dan ook u weldra opnieuw te zien in Gran Canaria.