Beoordeeld op 21 april 2017

Uitstekend hotel, lekker en gevarieerd eten, zeer proper en goed onderhouden tuin. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben geen enkel minpunt gevonden. Indien wij terug naar gran Canaria zouden gaan, wordt het zeker en vast hetzelfde hotel. Ook een pluspunt is het verwarmd zwembad.

Kamertip: Kamer met zwembadzicht is aanrader
Datum van verblijf: april 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2017

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA PLAYA BONITA gekozen hebt tijdens uw trip naar Gran Canaria, en voor uw beoordeling via Tripadvisor. Het doet ons enorm veel plezier te weten dat u een super tijd gehad hebt in ons hotel.
Ons team kijkt er dan ook nu reeds naar uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 april 2017

Het hotel is goed gelegen, dicht bij het strand. Het eten is lekker. Als het mooi weer is kan je eten op het gezellige terras. De kamers zijn goed en het zwembad is leuk. Hier willen wij nog eens terug gaan!

Kamertip: De kamers die verder van de weg liggen zijn rustig!
Datum van verblijf: maart 2017

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en voor uw beoordeling via Tripadvisor.
Het doet ons veel plewier te vernemen dat u genoten hebt van uw verblijf.

Wij hopen dan ook u weldra opnieuw te zien in Gran Canaria.

Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel valt heel goed mee. Het eten is fantastisch en veel variatie. Alles wordt steeds aangevuld. Alles is enorm proper, men is steeds alles aan het poetsen. Ook de tuin is mooi en verzorgd. Uitzonderlijk goede animatie met mooie shows. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA Playa Bonita.Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.
Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Beoordeeld op 25 februari 2017

we waren hier een weekje in februari . Centraal gelegen hotel met vriendelijke bediening .Het eten is lekker . Het is niet nodig om ligbedden te reserveren , er is plaats genoeg .Er is geen binnen bar wat jammer is als het slecht weer is .De Wifi is zeer slecht .

Datum van verblijf: februari 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Beoordeeld op 20 februari 2017

Zeer net onderhouden hotel, zijn er weekje geweest eind januari 2017 en het was piccobello, de zon was van de partij. Het hotel heeft een zeer kleine inkomhal wat ons even deed schrikken de eerste moment, meestal zijn deze veel groter, maar onze schrik was echt niet nodig.Prachtige en grote kamer (hadden zwembadzicht , wat heel leuk was), zeer netjes, elke dag heel grondig gepoest, overal waar je keek op het domein was er personeel bezig met alles echt netjes te houden. Het eten was er zeker zeer lekker en gevarieerd en ook steeds lekker warm.
Het hotel verdient zeker een pluimpje voor al haar personeel, zowel in het restaurant, de poolbar, chill outbar, keuken, kuisploeg, animatie, allemaal even vriendelijk , echt waar, zeker in het restaurant verdienen ze een dikke pluim!!! kortom, het was een heerlijke vakantie ( verrassingsreisje voor mijn 50ste verjaardag!)

Kamertip: leuk zicht op zwembad, anders kan op zicht op straat
Datum van verblijf: januari 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Holidaycheck.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.
Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.