Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Van 1 tot 10 aug. verbleef ik met mijn gezin (3 pers). Temp. eiland gemiddeld 30 graden. Ik had een half-pension arrangement voor 3 personen.

Min punten:
*Erg gedateerd,
*snikhete kamer,
*geen airco/ventilator,
*behoorlijk lawaaierig ivm Irish café/restaurants met live muziek tot diep in de nacht en soms schreeuwende/dronken toeristen,
*hygiëne kan beter,
*betalen voor tv zenders,
*wifi tegen betaling,
*betalen voor extra bed (wil je niet extra betalen dan slaapt de 3e persoon op de bank van 160x60 cm met een matras van 10cm)
*weinig voorzieningen voor kinderen (wel een speelplaats maar erg warm tot in de avond)
*mini-golf baan maar tegen betaling
*erg beperkte parkeerplaatsen (wel gratis)

Plus punten:
*aardige personeel,
*uitgebreide ontbijt en diner buffet (wij hadden half-pension)
*ligging van hotel tot strand,
*diverse kleine/grote restaurants en supermarkten rondom de hotel,
*4 zwembaden
*keukentje voor zien van glazen/borden/bestek/koffie apparaat/waterkoker/toaster/koel-vriescombi/elekt.kookplaat
* diverse auto/scooter/fiets verhuurbedrijven in en om de hotel
*dagelijkse roomservice

Op de hitte en lawaai na hebben wij een leuke vakantie gehad. Ik zou het nogmaals boeken mits zij iets aan de lawaai en hitte doen. Maar de kans is klein dat dat gaat gebeuren.

Tip:
Vermijd de Afrikaanse straat verkopers hoe verleidelijk zij ook klinken. Zorgen vaak voor problemen wat geld betreft.

Als je de eiland wil verkennen ga dan een auto huren want het is goedkoper dan taxi. Een aanrader.
Onbekende verhuur bedrijfjes proberen vaak je diverse verzekeringen aan te smeren die je niet eens nodig hebt zoals pechhulp, banden verzekering enz.

Ga met je auto of zonder met de veerdienst naar andere eilanden. Met de auto ben je tussen 140 en 230 euro kwijt (afhankelijk welke veerdienst je neemt) om naar Tenerife te gaan.

Geniet van je vakantie.

Familie Takie

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn de eerste week van januari 1 week all inclusive in dit hotel geweest. All inclusive was maar heel iets duurder dan alleen logies, dus dat was het proberen waard. All inclusive betekent hier: ontbijt, lunch en diner, plus drankjes de hele dag. Ervan uitgaande dat Jardin del Atlantico 3 sterren heeft, was het ontbijt goed te doen, redelijke keus en genoeg vers fruit. Het diner was voldoende. Veel 'basis' gerechten die naar gelang het thema, elke avond aan werden gevuld met een paar gerechten die bij dat thema pasten. Het restaurant was niet erg gezellig ingericht en de tafeltjes staan vrij dicht op elkaar.
De kamers waren ruim en ruimvoldoende verzorgd. De badkamer was niet groot maar wel schoon, net als de rest van het appartement. De 4 zwembaden werden ook goed schoon gehouden. Aardig personeel! Prima vakantie gehad!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 10 december 2016 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding klopt. Wel elke dag schoonmaak. Ze deed zelf de afwas. In het hotel zit ook een winkeltje, kapper en een masseuse. Het zwembad was lekker verwarmd. Tegenover het hotel zit een supermarkt. Hier kan je dagelijks verse broodjes halen. Er zitten wel een aantal cafes tegenover het hotel. Hier kan je nog wel eens last van hebben.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 9 december 2016 via mobiele applicatie

Kakkerlakken probleem op mijn kamer, kreeg een spuitbus om vervolgens zelf de kakkerlakken elke avond te bestrijden... er werd wel goed schoongemaakt voor de rest. Restaurant beheerder (Placido) erg onvriendelijk en onbeleefd persoon. All inclusive is alleen op aangegeven tijden en de meerprijs eigenlijk niet waard aangezien diner gewoon nergens naar smaakt. Ondanks dat er elke avond een ander menu op het programma staat, is het elke smaakloos en lauw. Beter is het dus om uit eten te gaan voor het diner wat overigens heel goed kan in de buurt voor weinig... Enkel voor ontbijt en lunch kan er weinig fout gaan denk je, maar ook dit hebben ze niet onder controle.. gratis WiFi is alleen in de avond aan de bar tot 23:00 uur.
Zelf zou ik hier in het vervolg niet meer heen gaan en ik ben niet de enige die hier zo over denkt .

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel, samen met mijn vriend geweest. Wij hebben 12 dagen geboekt alleen logies. Beviel ons heel goed, vooral toen we alle mensen opgepropt op elkaar zagen te eten. We waren blij dat we daar niet tussen in hoefden te zitten. Elke ochtend haalden we zelf verse broodjes bij de supermarkt aan de overkant van de straat. S'avonds hebben we veel diverse restaurantjes gehad in de omgeving en de dorpjes naast playa del ingles. Erg leuk en heel afwisselend, zo zie je nog eens wat van de omgeving.
Betaalde WiFi was goed maar niet perfect. Jammer dat er geen airco aanwezig is, snachts hadden wij het wel erg warm. Daarom hebben we een ventilator gehuurd.
Door het geluid van de ventilator hoorden we minder goed het lawaai om het hotel heen, Want dat is er wel degelijk, aan de voorkant van het hotel gaat het in de bar tot een uur of 3 goed en hard door.
Al met al een leuk hotel voor logies.

Datum van verblijf: augustus 2016