“Lekker stukje vlees”

Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
27 februari 2018 beoordeeld

Het is een vleesrestaurant, dus daar moet je vlees eten.
Heerlijk, mals en smaakvol.
Vriendelijke bediening, soms wel een beetje chaos, maar ok.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening alleen was alles een beetje droog ook vonden wij de smaak niet fantastisch. Wel fijne stoelen.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! Ze hebben hier ook een menu voor (kleine) kinderen. Volgens andere reacties hieronder zouden voorafjes van het huis op de rekening gezet worden, maar hier was bij ons geen sprake van. Kortom heerlijk eten voor een goede prijs met een zeer vriendelijke bediening!

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de ambiance zijn uitstekend, ga niet zo snel ergens twee keer naar toe, maar hier wilde ik nog meer van de kaart en de sfeer proeven!! Uitstekend!!

3 oktober 2017 beoordeeld

Het eten was voortreffelijk. Een leuk voorafje van het huis en een borreltje na wanneer men de rekening presenteert.
De verrassing was wel dat bij het voorafje je een heerlijk broodje kreeg en deze dus op de rekening stond vermeld....niet goed dus.
Daarnaast is de kaart wat onduidelijk mbt de groente en frites erbij....er staat incl. maar ook hier achteraf €2.95 in rekening brengen pp.......niet netjes.

Prijs/Kwaliteit wijkt hierdoor sterk af naar de hoge kant in vergelijk met andere restaurants.....Ga dan ernaast eten bij Mr.Greek.....net zo goed maar zonder verrassing...

Wederom geen AME card

Reizigers die Grill El Asador bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
Maspalomas, Gran Canaria

In Grill El Asador geweest? Deel je ervaringen!