Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Toegegeven, we zijn in het naseizoen, maar in dit hotel kom je heerlijk tot rust. Faciliteiten zijn er in overvloed, het publieke ruimtes zijn schoon en goed onderhouden en ook op onze bungalow is weinig aan te merken. Het ontbijt is uitstekend, het personeel vriendelijk de ligging van het hotel is prima.

Wij vermaken ons voornamelijk met de talloze sporten en spellen die hier worden aangeboden, het avondprogramma laten we grotendeels aan ons voorbij gaan. Dat is in onze ogen wat oubollig.

Al met al een prima hotel waar je heerlijk rustig aan het zwembad kunt liggen.

Datum van verblijf: september 2018
Barbacan_direccion, General Manager van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beste Jorrdy A,

Bedankt om uw review te delen.
Wij zijn erg blij dat u een geweldige en vooral rustige vakantie heeft gehad in Sol Barbacan.
Bedankt om zowel de schoonmaak, het ontbijt, het personeel en de animatie te vermelden.
Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 september 2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een bungalow, dichtbij het zwembad. Animatieteam was top en boden een hoop activiteiten voor de kinderen. Het eten was prima, wel vond ik de drankjes vrij prijzig.

Beste shylina2018,

Bedankt om uw review te delen.
Wij waarderen enorm dat u het personeel vermeld heeft, wij geven uw woorden zeker aan hen door, in het bijzonder aan ons animatieteam.
Wij kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Komen al jaren in Playa del Ingles maar voor het eerst bij Barbacan. Wat jammer.... dat we daar niet eerder heen zijn gegaan. Wat een heerlijk park, rustig, perfect onderhouden, vriendelijk personeel. Dichtbij het drukke centrum maat ren oase van rust als je eenmaal langs de receptie het park inloopt. Het eten in het buffetrestaurant is erg goed.
Sol Barbacan is een absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Barbacan_direccion, General Manager van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste Marijn1504,

Bedankt voor deze review.
Wat fijn dat uw eerste ervaring bij Sol Barbacan zo geweldig was!
Wij waarderen enorm dat u de rust, het onderhoud, het restaurant en het personeel vernoemt.
Wij hopen u snel nog een keer opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 10 september 2018

Super hotel waar we al.meer dan 30 jaar komen en ik het iedereen aan kan bevelen.Super personeel wat er ook al lang is.Goed van eten en drinken en fijne appartementen.We krijgen aktijd het appartement wat we vragen

Kamertip: Harde houten banken vervangen in de appartementen

Beste agroen34,

Bedankt voor uw geweldige recensie!
Het leukste voor ons is om te lezen dat jullie al reeds 30 jaar komen en nog steeds terugkomen.
Wij hopen u ook voor de volgende 30 jaar te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 1 september 2018

Geweldig complex, ruime kamers, groot balkon.Leuk animatie team.Het ontbijt was redelijk, niet slecht maar ook niet bijzonder.Dinner niet bijzonder, we hebben er 4 keer gegeten,maar vond de keuze niet heel ruim.Drankjes waren best goed, maar een cocktail aan het zwembad is al snel 8 euro en dan word het heel snel een dure grap.Het animatie team deed erg hun best. Muziek aan het zwembad is ook gezellig.Taxi standplaats voor de deur is erg makkelijk, Yumbo zit om de hoek, Gran Chaparral, Cita enz zijn allemaal op loopafstand.Kortom een ideaal complex voor een heerlijke vakantie op Gran Canaria!!!

Kamertip: Bedden die wat zachter zijn.
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Barbacan_direccion, General Manager van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste thill609,

Bedankt om uw review te delen op Tripadvisor!
Wat fijn dat u een heerlijke vakantie heeft gehad bij ons!
Het doet ons plezier dat u genoten heeft van de kamers en het animatieteam, wij geven dit zeker aan hen door.
Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!