Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 239
Hotels.comUS$ 239
PricelineUS$ 239
TripadvisorUS$ 239
travelup.comUS$ 271
Destinia.comUS$ 273
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.795)
Beoordelingen filteren
1.795 resultaten
Waardering van reizigers
1.171
460
123
21
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.171
460
123
21
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.795 beoordelingen
Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Last minute dit hotel geboekt. Gebaseerd op de goede reviews (ook o.m.m op de TUI website) had ik hoge verwachtingen. Zeker wat het eten betreft. Daarom wil ik een ander geluid laten horen in tegenstelling tot de goede reviews. De hotelaccomodatie is okay maar het eten was één grote deceptie. Nauwelijks variatie, veel van hetzelfde. 80% van de gerechten kwam zowel tijdens de lunch en diner in een iets gewijzigde vorm/presentatie dagelijks weer op het buffet. Lauw, smakeloos, vet en qua presentatie zeer onder de maat. Same, same but different, every day again. Voor ruim €170 p/n mag je voor een 4* hotel op z’n minst kwaliteit, creativiteit en een bepaald niveau verwachten. In dit 4* hotel ontbreekt, zeker qua eten, de wow-factor, er is geen aandacht voor kwaliteit, detail en liefde voor het eten. Geen snacks gedurende de dag, een lege minibar op de kamer. Zelfs flessen water ontbreken op de kamer. All inclusive? Ik zou het management aanraden om eens te kijken hoe andere 4* hotels zoals bijv. RIU of Sunprime Atlantic View hun gasten verzorgen; de prijs komt overeen. Mijn vakantie was een teleurstelling en ook die van andere gasten zo vertelden ze mij. Zij hadden exact dezelfde ervaring. De foto’s spreken voor zich. Eens maar nooit weer.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Worldtraveller671
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eva Karg, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2021
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for your stay and feedback.
Our food is one of our trademarks and we are very disappointed not having met your expectations in this regard.
We strive to offer a huge variety at our lavish buffets, at the live cooking stations and with our daily changing country themed dinners.
The quality of food is of utmost importance. We have our own inhouse bakery that provides fresh bread and pastries for all meals and our fresh produce is seasonal and sourced locally whenever possible. Also, our drinks meet the highest standard: we offer bottled and branded drinks and don’t serve anything from tap.
Concerning the mini bar, it can be filled upon request. As this is an additional service for our housekeeping team, it is not something that is generally included. But of course, our guests with All inclusive can take their water bottles up to the room for the night and make use of the mini bar to cool their beverages.
What a pity that you hadn’t approached us onsite. Our guests’ satisfaction is our top priority and we do our utmost to fulfil our guests wishes and ensure a flawless holiday.
Again, thank you for your stay and feedback. Both are much appreciated.
Best regards,
Eva Karg, Deputy Manager Seaside Sandy Beach****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2021

Bij aankomst in het hotel werden we verwelkomd met een glaasje bubbels.
Onze kamer met zwembadzicht was onmiddellijk beschikbaar.
Beoordeling van het hotel:
- Kamer:
° je slaapt er in een ruime kamer en in een heerlijk bed.
° de badkamer is voorzien van een lavabo, een toilet en een inloopdouche.
° de kleerkast is voldoende ruim, je kan er alle kledij voor 2 personen deftig in opbergen.
- Domein:
° erg proper domein met 1 groot zwembad en een kinderbadje.
° prima en voldoende ligbedden, die in Covid-19 tijden elke morgen gereinigd en gedesinfecteerd worden.
- Restaurant: het aanbod in het hoofdrestaurant is zowel 's middags als 's avonds
ruim voldoende. Het voedsel is altijd lekker warm en héérlijk van smaak!
Zelfbediening aan het buffet is hier zelfs in corona tijden mogelijk.
- Animatie: er zijn enkele animatoren die zowel overdag als 's avonds hun uiterste
best doen om de gasten te vermaken. Toch mag er meer variatie in het aanbod
zitten.
- Personeel: het personeel is over het ganse resort vriendelijk en behulpzaam.
- Het hotel heeft een prima ligging, dict bij het strand én de prachtige duinen van Maspalomas.
- Besluit: Hotel Seaside Sandy Beach is een prima hotel met een uitstekende ligging en een heerlijke keuken!

Kamertip: kies een kamer met zwembadzicht.
Datum van verblijf: oktober 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Willy W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eva Karg, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021
Google-vertaling

Dear Willy,
Thank you for choosing to stay at the Seaside Sandy Beach and for taking the time to tell us about your experience.
Your detailed description and the professional analysis of your travel experiences are not only valuable for other travellers, but also a wonderful feedback to share with all members of our team.
We take a great pride in the service and food we prepare for our guests so again your kind words are truly appreciated by all of the team at the hotel. Furthermore, we are delighted that you also liked our location, walking distance from the beach.
We have taken not of your suggestions, as our guest’s feedback helps us improve, and again, wish to thank you for your lovely comments. It would be great to welcome you back for another memorable vacation!
Kindest regards from Gran Canaria,
Eva Karg, Deputy Director Seaside Sandy Beach****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2021

Geweldig goed hotel in alle facetten: behulpzaam personeel, fijne kamers, fijne bedden, geweldige douche, de organisatie loopt perfect, ontbijt en dinerbuffet heel uitgebreid en goede kwaliteit, fijne en voldoende ligstoelen bij het zwembad, zwembadwater verwarmd, coronaregels worden goed nageleefd.

Kamertip: uitzicht van hogere verdiepingen natuurlijk beter.
Datum van verblijf: augustus 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
1  Bedank 753fransf
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eva Karg, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021
Google-vertaling

Dear Frans,
Thank you so much for your lovely review. We are delighted to read that you had a “super vakantie”. Your positive feedback is a huge boost of motivation for the entire team and also a sign that we are on the right track.
It was a true pleasure having you and we hope to welcome you back again soon.
Hartelijke groeten,
Eva Karg, Deputy Manager Seaside Sandy Beach****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2019

Na een maandenlange stressperiode dit hotel geboekt om op "ons effen" te kunnen komen. We waren eerder al in een Seaside hotel op Lanzarote. We hadden een vroege vlucht en waren al voor 10 u 's morgens ter plekke. We mochten gelijk een extra ontbijt gaan nemen, van service gesproken! Leuke kamer met avondzon (kamer 715). We vonden wel dat alle deuren in de verkeerde richting opendraaiden, zeker in de dressing, die op zichzelf wel een extra was. Het eten is top : geen enorme buffetten maar alles wat er is, is lekker. Je laat een stukje vlees of vis bakken met kruiding zoals je zelf aangeeft en garing zoals je verkiest. Alle personeel is vriendelijk en efficiënt. De huiswijn vonden wij echt niet lekker maar er is een wijnkaart en daar vindt elk wat wils. Enige minpuntje, de check-out verliep niet vlot. We hadden online geboekt en de front desk bediende deed er een eeuwigheid over om de betaling in orde te krijgen. Kreeg wel nadien een telefoon thuis met excuses. Dit was ons eerste verblijf in Sandy Beach en we gaan zeker terug met name voor de uitstekende keuken.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Mick D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for having taken the time to leave us a review. It is nice to know that you have chosen our hotel due to your previous positive experience at our sister hotel on Lanzarote, the Los Jameos Playa. And of course, it is even more rewarding to read that you enjoyed your stay with us as well and will definitely be back.

Thank you for highlighting our food, which you describe as excellent, as well as the friendly and efficient service. We want our guests to relax and unwind and enjoy the culinary delights our chefs prepare for them, so your feedback is much appreciated.

Concerning the check-out, I would like to apologize once again that it didn’t go as smoothly as it should have. This has not been the service we strive to offer and once again I am sorry for any inconveniences.

We very much enjoyed having you and hope to welcome you back very soon.

Hartelijke groeten,
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2019

We zijn hier voor de derde keer geweest en blijven heel enthousiast op alle vlakken: klantvriendelijkheid is top (we kregen een upgrade van de kamer), klasse zonder stijf te zijn, vriendelijke medewerkers, propere kamers, niets is teveel, lekkere buffet zowel ’s morgens, ’s middags en ’s avonds, goede ligging, met een paar woorden samen te vatten: hier geniet u en kunt u de batterijen opladen. We hadden geluk met het weer. Van 2 tot 09/02 hebben we geen wolk gezien met temperaturen tussen 20 en 23 graden. ’ s Avonds een beetje fris maar het terras wordt met gezellige kacheltjes verwarmd. Volgend jaar komen we plezier terug. Nostalgische groeten!!!

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank alain_deneef
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
U_Matas, Gerente van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Beste Alain,

hartelijk bedankt voor uw 3de verblijf in ons hotel Seaside Sandy Beach****!

We zijn heel erg blij en trots te lezen dat u weer een fijne vakantie bij ons had en onze service en gastronomie als positief omschreef.

Gastronomie is voor ons inderdaad erg belangrijk. Buiten op het grote terras worden dagelijks themabuffetten met live cooking toebereid. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals van harte bedankt voor uw uiterst positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en we kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken