Beoordeeld op 10 februari 2019

We zijn hier voor de derde keer geweest en blijven heel enthousiast op alle vlakken: klantvriendelijkheid is top (we kregen een upgrade van de kamer), klasse zonder stijf te zijn, vriendelijke medewerkers, propere kamers, niets is teveel, lekkere buffet zowel ’s morgens, ’s middags en ’s avonds, goede ligging, met een paar woorden samen te vatten: hier geniet u en kunt u de batterijen opladen. We hadden geluk met het weer. Van 2 tot 09/02 hebben we geen wolk gezien met temperaturen tussen 20 en 23 graden. ’ s Avonds een beetje fris maar het terras wordt met gezellige kacheltjes verwarmd. Volgend jaar komen we plezier terug. Nostalgische groeten!!!

Datum van verblijf: februari 2019
U_Matas, Gerente van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Beste Alain,

hartelijk bedankt voor uw 3de verblijf in ons hotel Seaside Sandy Beach****!

We zijn heel erg blij en trots te lezen dat u weer een fijne vakantie bij ons had en onze service en gastronomie als positief omschreef.

Gastronomie is voor ons inderdaad erg belangrijk. Buiten op het grote terras worden dagelijks themabuffetten met live cooking toebereid. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals van harte bedankt voor uw uiterst positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en we kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,

Beoordeeld op 26 januari 2019

dit hotel is zeer goed, goed gelegen nabij het strand en de shopping centers, het eten is zeer goed en het personeel zeer vriendelijk,de bar aan het zwembad is heel gezellig ,men kan in de buurt een belgishe krant kopen en in de kamer heeft men vrt1 en canvas rechtsteeks op de tv, de bar s avonds is heel gezellig met regelmatig animatie en dans,het hotel wordt ook goed geleid door de directrice

Kamertip: hoe hoger hoe beter het zicht
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
U_Matas, Gerente van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Gulio,

hartelijk bedankt voor uw fijne beoordeling en verblijf in Seaside Sandy Beach****!

Prachtig om te lezen dat u een fijne vakantie bij ons had en u de ligging van het hotel en gastronomie als positief beoordeeld. Het hotel is heel centraal maar rustig gelegen, op slechts 200m van het strand en verschillende shopping centra verwijderd.

Leuk dat u d.m.v. de tv-zenders „VRT1“ en „canvas“ op de kamer en een Belgische krant in de omgeving u thuis heeft gevoeld.

Nogmaals bedankt voor uw uiterst positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen. We kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Beste
We zijn jammer genoeg alweer terug in ons koude België . Bijna terug aan het werk . Maar we hebben enorm genoten van de rust op de zachte kussens van jullie ligbedden aan het zwembad . Zoals ik al vermelde was het onze eerste keer in het hotel . Waar we zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen werden . Ook werd alles zeer duidelijk uitgelegd en bij het uit checken stonden we ook niet voor verassingen door de schitterende all in formule . We waren met zen vieren en we mochten genieten van het zeer vriendelijk en attent personeel ! Die steeds met een glimlach klaar stonden voor ons waneer dan ook . Enkel zou ik graag willen melden ik moet u niet zeggen hoe u je werk moet doen maar de pannenkoeken bij het ontbijt waren de meeste dagen enorm hard bijna een steen waarschijnlijk door de warmhoud lamp dat vond ik wel jammer . Ook vond ik het eenbeetje jammer dat er enkel Lipton thee kon gedronken en dat er geen assortiment was aan infusies van losse thee . Misschien laat dat de prijs niet toe dat is mogelijk maar ik ben een grote thee drinken vandaar . Het eten was zeer zeker lekker uitgebreid en de desserts waren erbij om duimen en vingers voor af te likken . Ik kom normaal rond de zelfde tijd terug volgend jaar weliswaar alleen normaal gezien en ik hoop dat ik nog steeds welkom ben in jullie hotel . Vele vriendelijke groeten uit België

Datum van verblijf: november 2018
U_Matas, Gerente van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Dear Steven,

Thank you so much for having taken the time to write a review following your recent stay with us.

We are delighted to read that you had a wonderful first visit to our Seaside Sandy Beach.

We are passionate hosts and it is very rewarding to learn that you have highlighted the friendly and warm welcome, as well as the service with a smile of my attentive staff.

Our guests’ feedback is of utmost importance, so please rest assured that I have also taken note of your constructive suggestions concerning the pancakes and or range of teas. On your next visit, please do not hesitate to also approach us onsite; we would have made sure that everything was to your entire satisfaction during your stay with us.

It was a pleasure being your hosts and we hope it won’t be long until your return.

With my very best regards,

Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer slecht. Een kamer geboekt met zwembadzicht maar kregen t straatzicht! En vooral niet klagen want we krégen al een upgrade-kamer omdat de onze blijkbaar niet bewoonbaar was. Onze balkonlamp werd vanuit de receptie geregeld dus denk maar niet dat je op je balkonnetje kon zitten ‘s avonds want dan was t licht al uit! Slecht gevarieerd eten, vaak t zelfde. En 1x komen ze je drankje brengen en de rest moet je zelf maar zien. Je mag tijdens t diner niet zelf kiezen waar je zit en kun je zo bij andere aan tafel worden gezet!
Kortom hier gaan we noooooit meer terug!

Datum van verblijf: november 2018
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear Nicole,

Op de eerste plaats willen we graag onze excuses aanbieden dat we u niet van een superior kamer konden voorzien. Het spijt ons dat de upgrade naar een appartement door het uitzicht niet naar wens was. We hopen echter dat de extra woonkamer u wel meer comfort heeft geboden.
De balkonverlichting wordt inderdaad automatisch uitgeschakeld. Dit doen we rekening houdende met al onze gasten en gezien een aantal van onze gasten vroeg gaat slapen en zich dan gestoord voelt door late gesprekken en licht vanaf de nabij gelegen balkons, wordt het licht om 22.00 uur gedoofd.

Het spijt ons dat we in de variatie van ons culinaire aanbod niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Het is ons strevende wensen van al onze gasten te vervullen met uitgebreide warme en koude buffetten, een salade-buffet, soepen, vers bereid vlees en vis, ons dagelijks wisselend diner-buffet met als thema ieder dag verschillende landen (b.v. italiaans, zwitsers, mexicaans, asiatisch) en de huisgemaakte desserts uit onze eigen patisserie. Dranken worden altijd aan tafel geserveerd en het spijt ons dat u het gevoel had dat u slechts een keer werd bediend. Onze gasten mogen zowel binnen als buiten een beschikbare tafel uitkiezen, echter tijdens de spitstijden helpen we hierbij om het proces te versnellen en als gasten hiermee instemmen kan een tafel worden gedeeld om langere wachtijden te voorkomen.
Nogmaals onze verontschuldigingen voor uw teleurstelling over uw verblijf. Het stemt ons verdrietig dat we niet aan uw verwachtigingen konden voldoen, aangezien ons enige doel is onze gasten een onbezorgde en heerlijke vakantie te bezorgen.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 juni 2018

dit is een heel goed hotel waar de manager de zaken heel goed beheert, kamers zijn goed,het personeel is schitterend, eten is heel goed, nabij het strand,de all in formule is goed beheerd, het enige minpunt zijn de vele trappen in het hotel,in alle geval een zeer goed hotel

Kamertip: de beste kamers bevinden zich op de hoogste verdiepingen
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Beste Gulio,
Hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om een beoordeling te schrijven over ons hotel Seaside Sandy Beach****. We zijn ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten.
Prachtig om te lezen dat u onze service, gastronomie en ligging positief beoordeeld heeft. We hechten inderdaad veel waarde aan het bieden van een excellente gastronomie met grote terrassen om buiten te eten. Onze gasten kunnen hier van live cooking en themabuffetten genieten. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.
Het hotel is centraal maar rustig gelegen in een doodlopende straat, op loopafstand van verschillende entertainmentmogelijkheden en slechts 200m van het brede strand van Playa del Inglès. In het hotel zijn trouwens ook verschillende liften aanwezig.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!
Zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,