14 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 209
TravelocityUS$ 209
Orbitz.comUS$ 209
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit is zeer goed in dit hotel. We verbleven met onze 2 kleine kinderen in een familie kamer met 2 slaapkamers. De kamers zijn netjes en schoon. Het buffetrestaurant is uitgebreid en prima. Er is iedere avond veel
Keuze aan toetjes.
Een groot compliment voor de leuke en mooie entertainment voor jong en oud. En al het personeel van de bediening, de kidsclub, en de receptie iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 19 november 2021

Levendig RIU hotel in het centrum van Playa del Ingles, kamer met tuinzicht is zeer aan te raden want de omgeving is gehorig en druk. Service is helemaal super, eten heerlijk en gevarieerd, bar is 24 uur open. Als je van animatie houdt is er voldoende aanbod.

Kamertip: Kamer nummer bv. 318 - 350 zijn tuinzijde kamers.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 12 november 2021

6 dagen lang van alle gemakken voorzien en alles was tot in de puntjes verzorgt. Schone kamers, zeer vriendelijk personeel, goed eten met veel variatie. Na het uitchecken mochten we gewoon van alle faciliteiten gebruik blijven maken tot we opgehaald werden om naar het vliegveld te gaan.
Staat op ons lijstje om zeker nog eens terug te gaan om heerlijk uit te rusten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 1 november 2021 via mobiele applicatie

Het hotel viel iets tegen voor een Riu hotel.

Pluspunten:
-Modern uitziend hotel
-Moderne kamer (prima bed, bank + tafeltje, koelkast, balkon, ruime badkamer, losse WC
-Kamers worden netjes schoongemaakt
-Het eten is prima
-Echte verse smoothy bij het ontbijt
-Centrale ligging. Dichtbij bushaltes en verschillende winkels op loopafstand
-Vriendelijk personeel achter de bars, receptie en de beveiliging.
-Gratis omkleedruimte + Douches en handdoeken in de kelder voor als je laat wordt opgepikt door de bus

Minpunten:
-Zwembad net te klein voor het aantal mensen dat in het hotel verblijft. Het is continu vol.
-Bedjes bij het zwembad wel erg massaal en dicht bij elkaar. Op bepaalde plekken 9 rijen achter elkaar en meer dan 20 bedjes breed met 2 bedjes tegen elkaar en dan tussen de volgende bedjes 30cm.
-Om een goede plek te hebben bij het zwembad moet je rond 7 uur je handdoek neerleggen. Er worden heel veel bedjes vroeg gereserveerd.
-Ook in het restaurant zit je erg dicht op elkaar. De tafels staan in rijen en tussen jou tafel en die van de mensen naast je zit 20cm.
-Er worden geen flessen water aangevuld in de hotel kamer. Deze kan je wel ophalen bij de bar.
-Geen afzuiging in de badkamer (kamer 110)
-Kamer heel erg gehorig. Je hoort iedere stap op de gang en ook de deuren van andere kamers in de hal slaan erg hard dicht.
-Bij het restaurant worden de borden onder je neus vandaag getrokken als je de laatse hap van je bord schept. Dit komt niet echt vriendelijk over. (Er zijn wel enkele personen die netjes even vragen of je bent uitgegeten)
-Animatie was wel erg veel in het Spaans als er meerdere Spanjaarden deelnamen aan een activiteit
-De twee thema restaurants waren lastig te boeken. 3x zijn we in de ochtend langs geweest. Iedere keer vol. Uiteindelijk is het gelukt om te reserveren voor de een na laatste dag van onze vakantie.

Tip:
-Met de bus naar een van de wat kleinere strandjes in de buurt, bijvoorbeeld Playa Anfi Del Mar (bus 1 achter het hotel) of Puerto de Mogan (een van de bussen aan de voorkant van het hotel)

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2021

Mooi hotel op een prima plaats, midden tussen de bars en restaurants. Mooie kamers en badkamers. We zaten met uitzicht op de tuinzijde heerlijk. Mooie eetzaal met heel veel verschillende keuzes. Prima personeel.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com