Beoordeeld op 13 januari 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer aardig en behulpzaam personeel. Ze geven je echt een welkom thuis gevoel. Kamers zijn prima, badkamer zou kleine upgrade kunnen gebruiken zodat er geen waterballet onstaat en er een constante stroom is van dezelfde temperatuur water (soms bloedheet dan ineens ijskoud). Zwembad is perfect net als de ligging met uitgang in de Yumbo. Superverblijf met uitstekend ontbijt en diner

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 10 november 2021 via mobiele applicatie

Gedoe met ligbedjes….
het is mij helaas niet vreemd dat de “Vroege vogels” onder ons rond de klok van 8 al ligbedjes rond het zwembad bezetten door er alvast handdoeken op te leggen.

In hotel Neptuno is het Next Level….

Ondanks het bordje “no reservation” bij het zwembad, vindt de “Duitse bezettingsdrang”
al rond de klok van 2 uur nachts plaats…..
Ja u leest het goed…rond 2 uur nachts kleuren de bedjes al handdoek blauw..

de “vroege vogels” zijn meer nachtbrakers geworden…

in hotel Neptuno moet je kennelijk rond middernacht al je ligbedje veilig stellen in bezet gebied.

Neptuno doe hier wat aan en haal de handdoeken voor 9 uur gewoon weg,
Of nog Beter… laat de handdoeken uitgifte
aan de Badmeester over want die is er ook…..

Zo sluit ik dan dan toch weer een beetje positief af.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 december 2019

was mijn 1ste verblijf in Hotel Neptuno GC
De locatie was perfect, vlak naast het Jumbo center zonder overlast van het nachtleven
Ik was er half december en had geluk met het weer, veel zon enkele wolken
Het voordeel is de ligging van het zwembad, zelfs in december baadt het zwembad in de zon en met hun nieuwe ligbedden lig je comfortabel
Ik had de all inclusive formule gekozen en dit was zeer gemakkelijk
Je krijgt geen armbandje maar je toont of zegt gewoon je kamernummer

Het ontbijt is goed maar eentonig , de lunch is a la carte buiten bij de snackbar en erg aangeraden, je kan kiezen uit pizza's, pasta tot steak... incl salade en desertbuffet van 13 tot 16u en iedere zondag bbq.
Het avondeten Dinner was minder van kwaliteit, veel keuze maar erg smaakloos

Het personeel verdient een pluim, ze werken er graag en dat merk je ook, vriendelijk, gemotiveerd met veel humor
Ze weten je snel te kennen en onthouden wat je favoriete drankjes zijn . Ze spreken goed Spaans, Engels en Duits.

Met de all inclusive formule kan je heel wat dranken bestellen van mixdranken, wijn, speciaalbieren..Altijd netjes in een glas met enkel A-merken
Het publiek in december was een mix van jong tot oud, Er verblijven heel wat gay koppels in dit hotel wat voor een relaxte sfeer zorgt ,iedereen is er even vriendelijk
Het hotel zelf is wat gedateerd maar proper en goed onderhouden met heerlijke bedden
Minpunt waren de poetsvrouwen, Ze doen hun job goed maar zorgen er ook voor dat je rond 8u gewild of ongewild wakker word door hun lawaai, erg luidruchtig..
Het is een eindje wandelen naar het strand maar er schijnt een shuttle bus te zijn, taxi kan ook en deze zijn spotgoedkoop in Gran Canaria

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel met goede en vriendelijke service. Als je van uitgaan in de Yumbo houdt dan is de locatie perfect. Elke nacht naar huis rollen :). Hotel is echter enigszins gedateerd en wat klassiek. Maakt het wat oudbollig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vakantie op Gran Canaria gestart met een geannuleerde vlucht en 25 uur later aangekomen. Na klein ongelukje met blikschade aan huurauto bleken onze 2 vakantiehuisjes in ** parque helaas reeds bezet. Oplossing : All inclusive verblijf in dit prima **** hotel. Mooie kamers, uitstekende maaltijden en vriendelijke, gezellige en zeer gastvrije medewerkers bij de receptie, de snackbar, het restaurant en zwembad. Een aanrader wanneer je een goed en gastvrij hotel zoekt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Mur H, Manager van MUR Hotel Neptuno Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Robv417,

we are sorry for the troubles you had with the flight and rent a car on the arrival day to Gran Canaria.
We are really happy to read that the upgrade from Parque Romatico to our Hotel Neptuno in All Inclusive could wash away all your worries of the arrival day and you had enjoyed our service and food at the fullest.
We hope to see you again very soon!

Please do not hesitate to contact us directly for your next holiday booking.

Kind regards,
Armando Romero