Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met ontzettend fijn personeel en vriendelijke mensen ik ga zeker weer terug in december al was het alleen maar om alle vrienden weer te zien dank Neptuno groetjes van Piet en Inge. En wat ook wel fijn is dat je overal dicht bij zit alles is goed te belopen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018

Trapje op, trapje af. Toegankelijkheid lastig. Entree en lobby netjes. Onze 1e kamer op de begane grond was niet best. Badkamer oud en smerig, bad met vieze kitranden en roest. Diverse zaken waren aan vervanging toe. Na klacht kamer op de 4e verdieping gekregen. Dit keer badkamer met inloopdouche. Kamers zeker niet die van een 4 sterrenhotel. Ontbijt goed en gevarieerd. Avondeten in het restaurant gaat op een vreemde wijze, bij binnenkomst restaurant moet je aan de ingang wachten tot je een tafel wordt toegewezen en wordt je gevraagd te kiezen voor 1 van de 2 tijdblokken 18:30-20:00 en 20:30-22:00 uur. Wij waren elke dag op pad en wisten nooit hoelaat we terug waren in het hotel. Dus konden hier geen vaste keuze maken, dat vonden ze maar lastig. Rokers zaten naast het restaurant te roken, niet echt fris te noemen. Lobby naast restaurant stonk naar sigarettenrook. Al met al geen 4 sterren waardig.

Kamertip: Vraag om een goede kamer met inloopdouche, de kamers met bad zijn over de datum.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het was een prachtig hotel. Alles was netjes verzorgt: inchecken met een glaasje bubbels, heerlijk ontbijt buffet waar je elke dag wat anders kan eten, fijn zwembad om de hele dag aan te liggen, elke dag schoongemaakte kamers, etc.

Zelfs op de laatste dag toen wij al uitgecheckt waren, konden wij nog gebruik maken van een douche op een kamer en werden onze koffers naar boven gebracht. De service bleef doorgaan.

Top vakantie gehad op Gran Canaria en als ik wie weet nog eens terugkom, zal ik zeker weer hotel Neptuno kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is qua prijs /kwaliteit een topper. Klein, ongeveer 150 kamers wat maakt dat het geen grote drukte is. Tijd genoeg om 's morgens een plaatsje te kiezen aan het zwembad. Wij hadden all inclusief en dat was makkelijk, en er was veel afwisseling en veel keuze van eten. Wat ook een troef is als je een avondvlucht hebt zoals wij. Je mag nog de ganse dag genieten van all inclusief. En indien mogelijk mag je de kamer gebruiken tot 14u ipv 12u. Ook al ligt het aan een drukke baan en een groot uitgaanscentra, je hoort er niets van op de kamer. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

De ligging is goed En proper , maar het eten is minder . Het uur om te gaan eten savond kan je niet zelf bepalen . En te weinig keuze in de buffeten . Ontbijt krijgen we niet meer voor we moesten vertrekken daar .

Datum van verblijf: juli 2018