9 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 115
TravelocityUS$ 115
travelup.comUS$ 124
Beoordeeld op 10 juli 2019

Bij aankomst onthaal in het Nederlands .Ontbijt super ,avond eten was goed .. Enig min punt weinig plaats om buiten te ontbijten en avond lunch .Kamers zijn goed onderhouden en heel vriendelijk personeel van onderhoud tot directie . Is zijn drie sterren waard .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 27 juni 2019

Goed hotel voor de prijs uitgebreid ontbijt en avond buffet. Vriendelijk personeel dat als een geweldig team samenwerkt. De kamer zij netjes iedere dag gepoetst. Het hotel is zeker aan te raden. Ik kom zeker terug.

Beoordeeld op 20 juni 2019

Heel goed hotel .prachtig zwembad uitstekende service lekker eten heel goede ligging op wandelafstand van het strand uitstekend goed onderhouden .kamermeisje doet uitstekend haar werk .kamer was altijd heel mooi opgemaakt .we hebben een toffe vakantie gehad .enige minpuntje kamer is klein en klein bed gezien mijn man groot is maar we hebben een mooie vakantie gehad

Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel voor deze prijs uitgebreid ontbijt buffet en avond buffet vriendelijk personeel goede kamers ik vind het voor een drie sterren hotel een topper er is een shuttlebus naar het stand als je van lopen houd is het ook goed te lopen

Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Riu Don Miguel is een goed middenklasse hotel. Geen overdreven luxe maar dat kan niet voor die prijs (wij zaten met een aanbieding heel goedkoop). Het hotel ligt dichtbij Yumbo centre wat voor gays een pre is. Een fijne toevoeging is de adults only service. Geen gillende kinderen bij het zwembad.