7 oktober 2017 beoordeeld

Ik verbleef er van 22/09/2017 tot 02/10/2017 en ik moet zeggen dat het super is meegevallen. Een heel mooi hotel, deftige kamers qua ruimte. De kamers zijn ZEER net, zowel on het bed, badkamer, alles is netjes verzorgd. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en lekker. Ook het avondmaal is een aanrader. Een hele mooie keuze aan verschillende recepten.
1 klein minpuntje is de wifi... geen wifi op de kamer en zeer moeilijke toegang tot wifi in de lobby.
Maar zeker en vast een bezoek waard. Ik kom terug

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
9 juli 2017 beoordeeld

Wij verbleven hier van 18 juni t/m 7 juli.
Entree/ zwembad/ bar zien er keurig verzorgt uit.
Persoonlijk vond ik de gangen en de kamers wel toe aan enige renovatie.
Badkamer, keurig schoon, wel douchen in het bad met een douchegordijn( werd wel regelmatig verschoond) Iedere dag schone handdoeken, bedden verschonen op verzoek. Meubilair gedateerd, goede bedden. De kamer die wij hadden vond ik vrij klein voor 2 personen (427) klein balkon met zitje.
Restaurant kwaliteit/ prijsverhouding oké, voldoende alles aangevuld.
Eten in 2 shiften/ 18.30 en 20.30 en vaste tafels.
Voldoende bedden rondom het zwembad.
Personeel uitermate vriendelijk en hulpvaardig.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 mei 2017 beoordeeld

Het Riu Don Miguel ligt op circa 300 m van het uitgaanscentrum Yumbo gelegen. De kamers zijn comfortabel en erg schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij boekten half pension en de keuze en kwaliteit van het eten was, alsmede de variatie was goed. Bij het mooi aangelegde zwembad waren voldoende bedden aanwezig. Er was geen handdoekservice.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
27 april 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel, lekker eten, mooie kamer met zicht op het zwembad, zeer zeer goede bediening en zeer zeer vriendelijk personeel, altijd met de glimlach, kortom een zeer leuke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar,

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
7 april 2017 beoordeeld

Goede eenvoudige kamer, ligging van het hotel is goed maar kies uitzicht op het zwembad anders heb je kans dat je aan een drukke straat komt. Behalve op zondag is er elke avond een optreden met muziek. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt en diner buffet zijn erg goed. Er zijn geen kinderen in het hotel.

Kamertip: Uitzicht op het zwembad
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner