18 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 110
Hotels.comUS$ 110
TravelocityUS$ 110
Beoordeeld op 7 september 2021

goed en schoon hotel met zeer vriendelijk personeel eten was gevarieerd en goed drinken wat je maar wou .
genoeg te doen rond het zwembad overdag met als hoogte punt aqua gym met colleen dat was echt een topper en genot om naar te kijken
kortom als u een fijne vakantie wilt en goed wil relaxen twijfel niet

Datum van verblijf: augustus 2021
Servatur Hotels, Director General van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Dear 896luukt,

We are very happy to read such a nice review of your stay in our hotel Servatur Waikiki.
Thank you so much for sharing it with another guests in Tripadvisor.

All of our staff work really hard to make sure that our guests feel at home and it is great to see that it pays off.

It will be fantastic if you decide to come back one day. Do not hesitate to contact us at waikiki@servatur.com to make us know your wishes and preferences. It would be a pleasure for us to help you with everything we need.

Warm regards from all our staff,

Beoordeeld op 9 november 2020

Mooi hotel, veel te doen voor kids en volwassen, leuk en enthousiast animatieteam zeker Roberto & colleen. Handig: all in: ganse dag door mogelijkheid tot eten en drinken.

Kan verbeterd worden : aangenamer bed/sofa voor extra persoon op te slapen .

Goede COVID-19 maatregelen .

Wij komen zeker terug .
Yannick,ellen en mathis

Datum van verblijf: november 2020
Servatur Hotels, Director General van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2020

Dear Yannickspruyt,

Thank you for sharing your experience with us.

It's great to read that you have enjoyed your stay with us. Your kind words about the facilities and staff motivate us to continue to serve you well.

We look forward to seeing you again at Servatur Waikiki.All our staff will be delighted to welcome you again. Do not hesitate to contact us at waikiki@servatur.com if we can help you in anything.

With kind regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

De staat van het hotel is erg netjes, verzorgde kamers, goede douches en prima bedden/kussens. Verder zijn er ook zeker wel wat mindere zaken aan het hotel, ik zal de goede en minder goede zaken hieronder even noteren:

Goed:
- bedden, staat kamer/hotel
- schoonmaak kamer is top
- aanbid en variatie qua eten
- receptie/ ontvangst/ liften
- whirlpool/zwembad

Minder goed:
- restaurant is zeer luidruchtig, chaotisch, druk
- kwaliteit eten is ok, kan beter.
- parkeren voor hotel is lastig/ blauwe zone
- airco op kamer werkt matig/slecht

Al met al een prima hotel, ik weet niet of we hier nog terug zouden komen. Betaal denk ik toch liever wat meer voor een netjes, rustig en gezellig restaurant en een airco die goed werkt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Servatur Hotels, General Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Dear lissenaar,

First of all, thank you so much for visiting our hotel and for sharing your expierience with us.

We thank you for your suggestions. We really appreciate your kind words regarding our hotel. We are happy to know you enjoyed our rooms, reception and etc.

On the other hand, we feel sorry for not having achieved your full satisfaction. We will share your comments with the corresponding departments so they can take them into account.Your comments are fundamental in order to keep improving.

If you would like to provide us more details about your experience, please, contact us at waikiki@servatur.com.

Kind regards,

Beoordeeld op 27 december 2019

Weekje op vakantie geweest en in dit hotel verbleven. Receptie personeel erg vriendelijk met goede uitleg en mooie nette ruimte

Kamers daar in tegen met 2 volwassenen en 1 kindje erg klein en zeer gehorig! 2 aparte bedden op wieltjes die regelmatig uit elkaar schuiven. Balkon erg klein en lawaaierig. Naast het bed een oude kast met kluis erin waarvan de deuren met veel moeite open/dicht gaan. Een klein bureau met 1 stoeltje. Jezelf even terugtrekken in je kamer is geen optie. Badkamer heeft wat nodig is douche ziet erg veroudert uit. Schoonmaaksters doen daarin tegen wat ze kunnen, elke dag een schone kamer met nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed.

Personeel in het restaurant erg onvriendelijk en arrogant er kan amper een goede dag of iets van eetsmakelijk vanaf. De ruimte is na ons idee erg onlogisch en de tafels staan erg dicht op elkaar. Ontbijt,lunch en avondeten niet ons ding maar dat ligt aan ons.

Bedjes bij het zwembad voor ons idee ook teveel op elkaar waardoor je amper plek hebt. Kinderen hebben een apart gedeelte met speeltuin en miniclub. Dit ziet er mooi uit en de kids kunnen zich prima vermaken.

Weinig tot geen Nederlanders in het hotel veel Engelse en Zweedse die het er erg van nemen en zeer luidruchtig zijn.

Complimenten voor het opzetten op kerstavond voor de kids met de kerstman en voor ieder kindje een cadeautje!

Auto is makkelijk en fijn te regelen bij het hotel.

Al met al zou dit alles voor ons toch de keuze maken om niet meer terug te komen in dit hotel.

Datum van verblijf: december 2019
Servatur, Guest Relations Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Dear vanveen21,

We thank you for sharing your opinion of your recent stay at our hotel.

We are pleased to hear that you enjoyed some aspects of our hotel. However, we are very sorry to hear that your experience was not fully satisfactory. We will pass your comments to corresponding departments so that we can make the necessary improvements.

We wish to welcome you back one day to demonstrate our improvements.

Yours thankfully,
Servatur Waikiki

Beoordeeld op 17 december 2019

Fijn dat het een authentiek gebouw is. Aan de buitenruimte werd nog geïnvesteerd.
Binnenruimte ademt kitsch uit (kerstversiering in allerlei kleuren en materialen...) en mag ook vernieuwd worden. Vooral het kitsch gehalte....
Enkel voor wijn worden er glazen voorzien. Frisdrank en bier in plastic bekers. Op verschillende plaatsen staan lelijke plastic bakken waarin je je plastic beker kan achterlaten. Dit voelt echt aan als een camping.

Naast het terras wordt ‘animatie’ voorzien. Omdat de boxen super luid staan, wordt iedereen verplicht hiervan mee te ‘genieten’. Dus rustig een boek lezen op terras na een uitstap, zit er niet in. Zelfs niet op het eigen balkon aan de kamer op de 8ste verdieping.
De buitenruimte is eigenlijk te klein voor het aantal gasten in het hotel. Je bent verplicht om soms aan te schuiven bij andere gasten op het terras ‍♀️

Maaltijden en ruim aanbod van ontbijt zijn wel oké. Maar de ruimte is kol en lawaaierig (wit licht, muziek op de achtergrond, harde akoestiek), waardoor je niet kan spreken van een rustig eetmoment waarvan je kan genieten in alle rust.

Medewerkers zijn heel vriendelijk. Maar gezien de infrastructuur, de kitscherige sfeer en de plastic bekers is dit hotel geen 4 * waard! Op sommige websites staan er 3* vermeld, wat correcter is.

Datum van verblijf: december 2019
Servatur, Guest Relations Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2019

Dear 454liesm,

Thank you for sharing your opinion of your recent stay at our hotel.

Please, accept our most sincere apologies for not having reached your full satisfaction at this time. This is certainly not the quality of service we want to provide to our guests. Rest assured we have registered your comments to study improvement actions.

If there is something we can do for you, please, contact us at waikiki@servatur.com.

Best regards,
Servatur Waikiki