“Heerlijke cappuccino met zeer vriendelijke bediening.”
Beoordeling van Nuevo Rokoko

Nuevo Rokoko
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Dessert in Playa del Ingles
Keukens: Zweeds, Scandinavisch, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening met heerlijke cappuccino, lekkere croissants met goede hoeveelheid nutella of jam. Verse Jus.
Fijn begin van de dag!!

Datum van bezoek: april 2019

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Panini, wat hier betekent: baguette, lichtjes opgewarmd. Ik heb de veggie versie (gegrilde groentjes, kaas) genomen: mijn echtgenote die met zalm. Beiden heel vers en lekker. Mijn koffie was dik OK; de chocolademelk was bijna vloeibare chocolade: je kan er letterlijk de lepel in rechtzetten. Lekker dus.

Datum van bezoek: december 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede cocktails aan schappelijke prijs. Interieur is heel speciaal. Bediening super. Komen iedere dag terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader. Iedere ochtend een kopje koffie gehaald. Zeer vriendelijke eigenaren. Zeker een plaats waar je gezellig kan ontbijten, maar ook terecht kan voor je koffie “to go”.

Datum van bezoek: juli 2018
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. deze site 2 dagen geleden panini met cappuccino gehad bij Rokoko. Er is niets overdreven aan alle goede recensies, wij sluiten er ons helemaal bij aan. Vandaag terug geweest voor het gebak. Volgens een klant was de taart uit Noorwegen het lekkerste......verrukkelijk! Volgend jaar komen we zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Nuevo Rokoko bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

San Agustin, Maspalomas

In Nuevo Rokoko geweest? Deel je ervaringen!