“Heerlijk gegeten ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht we hadden kip/biefstuk spies van de gril en noodles met kip. Alles heerlijk van smaak en vriendelijke bediening echte aanrader en niet duur.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten vriendelijke bediening fijne stoelen echt top.
Heerlijke Aziatische keuken. Echt een aanrader.

5 mei 2018 beoordeeld

Met vrienden gegeten. Ik had hete kip met rijst. Erg lekker als je van pittig houdt. Maar je kunt er ook gewoon terecht voor een snack of iets niet Aziatisch. Voor de prijzen hoef je het niet te laten en de hoeveelheid was ook ruim voldoende. Kanttekening: als je van veel groente houdt dan moet je ergens anders naar toe.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. 3 gerechten genomen alle 3 top. Personeel super vriendelijk. Zeker meer dan een aanrader.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Wij komen hier ook regelmatig alleen iets drinken en van het zonnig terras genieten. Echt een aanrader

Reizigers die Sunset Bay bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Sunset Bay geweest? Deel je ervaringen!