“Altijd top”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Wij komen hier ook regelmatig alleen iets drinken en van het zonnig terras genieten. Echt een aanrader

Datum van bezoek: april 2018

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Garnalen ik knoflook saus.
Mooi portie. Lekker zitten met uitzicht op de zee.
Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: april 2018
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer hier gegeten, beide keren van de Singapore kaart. Erg lekker! En ze waren erg attent voor de kinderen (en dus voor ons!).

Datum van bezoek: maart 2018
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erglekker het eten we hadden.de knoflookgarnalen en de honinggarnalen beideerg lekker zeker waard om vaker te komen

Datum van bezoek: december 2017
22 oktober 2017 beoordeeld

De vorige eigenaar was eruit jammer we kwamen graag bij Edwin en Joan. De eerste indrukken zijn positief het was er enorm druk wat opviel veel drinkers niet heel vel eters.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Sunset Bay bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Sunset Bay geweest? Deel je ervaringen!