“Super restaurant”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel,niet lang wachten en vooral top eten, vanavond voor de 2e keer daar eten.
Wij bevelen dit restaurant zeker aan.

Datum van bezoek: september 2019
ElPonchoRestaurante, Gerente van El Poncho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor je positieve beoordeling.

We zijn blij dat het bezoeken van ons restaurant een positieve ervaring voor je is geweest.

groeten

30 juli 2019 beoordeeld

We hebben hier met z’n 2en een Chateau Briand gedeeld. Fantastische beleving, werd aan tafel gesneden en klaargemaakt. Fijne bediening. Wanneer je in Gran Canaria bent is dit echt het proberen waard!

Datum van bezoek: juli 2019
ElPonchoRestaurante, Gerente van El Poncho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Geachte klant, heel erg bedankt voor het geven van een paar minuten om uw ervaring in ons restaurant te becommentariëren en we zijn blij dat het volledig bevredigend was.

Als je wilt terugkeren, verwelkomen we je graag weer.

groeten

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steaks waren ok, het eten voor de kinderen was bedorven, parmezaan met groene stukjes erin.
Hier melding van gemaakt, zij gaven aan dat het aan ons lag.
Zeer slecht voor zo’n op het eerste gezicht net restaurant.
Met de rekening kwam er een onaangename sfeer.

Datum van bezoek: mei 2019
ElPonchoRestaurante, Gerente van El Poncho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Geachte klant,

Het spijt ons dat uw ervaring in het restaurant niet zo bevredigend was als ik had verwacht.
We nemen nota van de opmerking om te blijven verbeteren,

Een hartelijke groet.

23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant tussen alle goedkope tentjes. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit ook goed. €104,00 voor 4 hoofd- en nagerechten. Goede keuze als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: april 2019
ElPonchoRestaurante, Gerente van El Poncho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Hartelijk bedankt, beste klant, omdat je ons hebt laten weten hoe je ervaring met ons was.

We zijn blij dat je van het restaurant genoten hebt.

Ik hoop je snel weer te zien

Een groet.

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke adequate bediening die je eten op tafels als treintjes door het restaurant rijden. Voorgerecht carprese: halfgroene vleestomaten met witte harde vettige substantie wat door moet gaan voor mozzarella op een bedje van sla, daaroverheen wat pesto-olie gevlogen. Hamburger als hoofdgerecht teruggestuurd, was niet te doen. Daarop prima reactie en entrecote gekregen. Die was best lekker, de friet daarentegen had vet gezien wat amper boven de 100 graden is geweest. Wijn was best lekker trouwens. Al met al leuk restaurant om te zitten, maar eten moet je er niet doen!

Datum van bezoek: maart 2019
ElPonchoRestaurante, Gerente van El Poncho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Geachte klant,

Het spijt ons dat uw ervaring bij ons niet zo bevredigend was als u had verwacht, we hopen dat u ons nog een kans geeft.

We geven uw indrukken echter door aan onze collega's om er rekening mee te houden.

Een groet.

Reizigers die El Poncho bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In El Poncho geweest? Deel je ervaringen!