“Heerlijk Italiaans ”
Beoordeling van Matilda

Matilda
Geclassificeerd als nr. 1 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Een ober met typische humor maakte het een verrassende avond. Het eten was zeer goed en de bediening correct en snel. Een echte aanrader dus

Datum van bezoek: mei 2019
marcoinplaya, Proprietario van Matilda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Heel erg bedankt voor je woorden, tot snel!

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans eten op z'n best in combinatie met uitstekende bediening die ondertussen ook nog het hele restaurant vermaakten! Zeer aan te raden!

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangetrokken door de positieve commentaren op TripAdvisor, hadden we een tafel gereserveerd in restaurant Matilda. We werden vriendelijk ontvangen door 2 sympathieke gasten. Het restaurant is met smaak ingericht. En hier stopt mijn positivisme. Het restaurant ligt in een kitscherig koopcentrum. Zonder de positieve commentaren van tripadvisor zouden we hier niet komen. Het eten was voor ons een grote ontgoocheling. We kregen weliswaar een gratis aperitief aangeboden. Een alcoholvrij alternatief was er niet. Mijn vrouw zou al blij geweest zijn met een glas water met een citroentje. Dus niet. Het voorgerecht was een soort ratatouille , pfff. Hoofdgerecht 1 : pasta met gehakt pfff. Hoofdgerecht 2 : osso bucco waarvan vooral de taaiheid en de smakeloosheid me zijn bij gebleven. Als dit oma Matilda haar echte kookkunst is, dan beklaag ik haar familie.
Ik begrijp de positieve referenties niet. Ik België blijft zo iets niet bestaan.

Datum van bezoek: april 2019
marcoinplaya, Propietario van Matilda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

TripAdvisor is een "wrede" game die niet kan worden genomen zonder een snufje zout, serieus, positieve of negatieve reacties zijn toegestaan ​​en verwelkomd en, uiteraard, relatief. Het is een spel en dan laten we spelen! .. :-)
Het spijt ons heel erg dat je het kitscherige Cita Shopping Centre niet leuk vond dat zoveel contrasteert met de sempliciteit van onze plek, helemaal wit en helder.
We vinden het ook jammer dat je lieve vrouw niet om een ​​glas limonade vroeg, we zouden het graag gratis aan haar geven (zoals we deden met de twee glazen prosecco en de linzen entrée).
Zoals we weten, vanwege de aanwezigheid van azijn, GEEN van de vijfendertig variaties van de traditionele Caponata betekent het mengen met de pasta, zelfs niet met de eierpasta die je consort wilde ... als Italiaans, ik weet het zeker dat iemand van ons (al in de Middeleeuwen) het testte en besloot dat het een GEEN GAAN was ... zoals de Nutella op een biefstuk of marmelade op een ragoût, maar ... wie ben ik om de smaak van je vrouw te beoordelen? "Ze maakte haar bed op en ze had erin moeten slapen ..." ... zoals de Britten zeggen ...
Met betrekking tot het kalfsvlees ossobuco, beloof ik dat we de volgende keer echter het bot zullen verwijderen en alleen het mals vlees en het merg in aanvulling op de heerlijke groenten zullen achterlaten.
In de hoop dat iemand anders schat van je enige twee sterren maakt.

6 maart 2019 beoordeeld

Vorige week tijdens onze vakantie 2 x gegeten. Heerlijke originele Italiaanse gerechten. Niet standaard en daarom extra leuk.. We voelden ons echt welkom! Absoluut heengaan als je van Italiaans eten houdt! BELISSIMO!

Datum van bezoek: februari 2019
5 maart 2019 beoordeeld

Werkelijk een voortreffelijk restaurant! De sfeer was supergoed, gastvrij, prima uitleg over de gerechten en echt heerlijk eten! Met liefde gemaakt, uren voorbereiding en zeker geen doorsnee Italiaanse hap. Geen pizza’s. Wij hebben zo genoten van alles!
Vanaf het eerste glas prosecco en een voorgerecht ( beiden gratis), tot aan de pasta, de kip en de heerlijke tiramisu en de glaasjes limoncello..... de gerechten kun je “delen” zodat je van alles wat kunt proeven, dit alles voor een normale prijs!
Aangezien wij onze partners ook kennis wilden laten maken met dit goede restaurant zijn we de volgende avond terug gegaan en wederom was het TOP! We vonden het persoonlijk contact met jullie erg gezellig.
Wij wensen jullie veel succes met het restaurant en als we weer in Playa zijn komen wij absoluut terug en zoeken we jullie in de Cita zeker op en laten ons weer heerlijk verwennen!!! Gracie e Ciao.

Helaas nu terug in Nederland, dus we moeten nog even geduld hebben.........

Datum van bezoek: februari 2019
marcoinplaya, Propietario van Matilda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Hartelijk dank voor de beoordeling. We waarderen graag hoeveel klanten onze aanbiedingen waarderen! We wachten binnenkort op je.
(bedankt google voor de vertaling!)

Reizigers die Matilda bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

In Matilda geweest? Deel je ervaringen!