“Heerlijke tajine met kip”
Beoordeling van LaBeL Lounge

LaBeL Lounge
Geclassificeerd als nr. 4 van 424 Restaurants in Playa del Ingles
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten in dit restaurant in het Yumbo centrum. Vriendelijke bediening, Nederlands sprekend. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Dankjewel Magriet. Het is altijd fijn lezen dat jullie de moeite nemen om een vriendelijk woordje neer te pennen. Hopelijk tot gauw.

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurantje ontdekt. Bij de reservatie zei de eigenaar aan de telefoon al dat wij Vlaams klonken. Het ijs was daarmee dan ook onmiddellijk gebroken. Tijdens ons etentje voelde niet als eten op restaurant maar als eten bij vrienden.
Het eten was dan ook nog eens super lekker. Voor wie van pikant houdt is de kip met Thaise kokosnootcurry een must. Vanaf nu een vast adres op onze lijst als we Gran Canaria bezoeken.

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Dag jongens,
Hartelijk bedankt voor deze leuke review. Het doet ons altijd plezier om zoiets te lezen. Hopelijk tot gauw.
Groetjes van de hele familie.

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste cocktails werden ons vers bereid geserveerd. Heerlijk gegeten. Erg lekkere gerechten. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dankuwel, Dirk&familie. Hopelijk zien we elkaar spoedig terug.
Groetjes van de hele familie.

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en genoten van een shisha in een relaxte oosterse sfeer. De eigenaars zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je. Echt een aanrader als je rustig wilt genieten van een lekkere maaltijd.

Datum van bezoek: mei 2019

Hallo hallo Wim, hartelijk dank voor je aangename review. Hopelijk tot snel!

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Versgemaakt superlekker eten voor een zeer goede prijs. Zeer vriendelijke bediening. Relaxing please om rustig te kunnen genieten van het lekkere eten. The place to be

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dankuwel Sonia!! Echt tof dat ge de tijd neemt om even te schrijven.
Een dikke kus van de hele familie.

Reizigers die LaBeL Lounge bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In LaBeL Lounge geweest? Deel je ervaringen!