“Relaxing”
Beoordeling van LaBeL Lounge

LaBeL Lounge
Geclassificeerd als nr. 4 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en genoten van een shisha in een relaxte oosterse sfeer. De eigenaars zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je. Echt een aanrader als je rustig wilt genieten van een lekkere maaltijd.

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Hallo hallo Wim, hartelijk dank voor je aangename review. Hopelijk tot snel!

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Versgemaakt superlekker eten voor een zeer goede prijs. Zeer vriendelijke bediening. Relaxing please om rustig te kunnen genieten van het lekkere eten. The place to be

Datum van bezoek: mei 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dankuwel Sonia!! Echt tof dat ge de tijd neemt om even te schrijven.
Een dikke kus van de hele familie.

27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond echt goddelijk gegeten bij Label Lounge! Vooraf begonnen met humus, olijven en een ander dipje met wraps. Dat was al smullen!! Daarna mijn moeder aan de goddelijke gamba’s en ik aan de voortreffelijk voorbereide tajine. Wauw!!! Veel in restaurants gegeten, in veel verschillende landen, maar dit is toch echt wel een van mijn favoriete geworden. Ontzettend lekker maar ook een zeer fijne en persoonlijke bediening. Prijzen zijn bovendien netjes. Kortom, zeer zeker de moeite waard om langs te gaan als je bij Yumbo Centre bent!!!

Datum van bezoek: april 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Hey Esther! Hartelijk dank voor jullie bezoek en mooie review. We hopen jullie gauw terug te mogen zien. Lieve groetjes van de hele familie.

28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Cocktails lekker eten en nadien lekker shicha met super ambiance dikke aanrader en niet te vergeten de bediening was top.

Datum van bezoek: maart 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Dankuwel, Steven. Het is altijd leuk om te lezen dat iemand een leuke avond heeft gehad. Hopelijk tot gauw!

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Royale tagine en een kip curry schotel. Echt heerlijk en vers.Ook de sangria is versgemaakt met vers fruit. De lekkerste sangria die ik ooit gedronken heb. Zalig. Voor herhaling vatbaar. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2019
SarahByLabelLounge, General Manager van LaBeL Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Dankuwel voor deze mooie review. Het is altijd leuk om horen dat mensen zich goed hebben gehad. Hopelijk tot gauw!

Reizigers die LaBeL Lounge bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In LaBeL Lounge geweest? Deel je ervaringen!