“Heerlijk!”
Beoordeling van Mamacita

Mamacita
Geclassificeerd als nr. 18 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar zijn we hier ook al eens wezen eten en gezien de kwaliteit van het eten dit jaar wederom. Aardige gastheer, neemt alle tijd om alles uit te leggen en wisselt graag goede restaurant ideeen uit in Amsterdam. Helaas, de cava was op maar het alternatief was ook prima. We starten met de burata met aubergine. Heerlijk bereid. Daarna een bowl met zalm. Lekkere pure smaken. Goede keus om weer eens wat anders te eten.

Datum van bezoek: mei 2019

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het toeristische Yumbo, is dit restaurant een verademing, zowel qua aanbod als relaxte en gemoedelijke sfeer. Onze verbazing is groot dat hier nauwelijks volk was, maar is echt wel de moeite. De beperkte kaart - voor ons een teken dat er genoeg roulatie en bijgevolg ook vers eten is, in combinatie met de heerlijke "zen" bediening, wil zeggen dat we hier een volgende keer zeker terug komen, alsook dit aanraden bij vrienden en familie die ook regelmatig naar Gran Canaria komen. Doen dus, echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste restaurant in Yumbo Centrum! De pasta met burrata en teriyaki zalm bowl waren perfecto. De sfeer is ontspannen, (het tegenovergestelde van de rest van het centrum).

Datum van bezoek: maart 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Leuke sfeer en gezellig uitstraling. Lief personeel en een geweldige kok. Zeker het beste van het jumbo centrum!

Datum van bezoek: maart 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke plek in het schreeuwerige Jumbo Center. Sympathieke bediening. De burger was lekker maar op de frieten was er echt veel te veel zout! Mijn partner koos fish & chips, en daar was het nog erger. De vis was oneetbaar door het zout! Zeer jammer. Heeft de chef zich vergist? Twee of drie keer zout gestrooid?

Datum van bezoek: februari 2019
MamacitaStaff, Proprietario van Mamacita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

the same evening and another fish and chips came out, nobody complained. We do not want to like everyone adiós
Mamacita staff

Reizigers die Mamacita bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Mamacita geweest? Deel je ervaringen!