“Geweldig!!!”
Beoordeling van Mamacita

Mamacita
Geclassificeerd als nr. 7 van 400 Restaurants in Playa del Ingles
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, alles heerlijk vers. De gerookte tonijn met mozzarella is een aanrader, maar ook de hoofdgerechten en dessert waren subliem. We gaan zeker nog een keer deze week.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons een nieuw restaurant. Tussen al die touristische restaurants in de Jumbo een verademing. Erg aardige ( italiaanse) eigenaar. Je voelt je erg welkom. Lekkere vis gerechten op de kaart. Wijnen per fles goed betaalbaar en uiteraard ook per glas ( kleine selectie).Afsluiten met een klein glaasje ron miel.. heerlijk!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig. Hartelijke ontvangst
Een aanrader voor wie van vis houd.
Het betere restaurant in Playa del Ingles .

MamacitaStaff, Proprietario van Mamacita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Thanks for reviewing us!
and for having considered us the best in pLaya del ingles

Lovely regards
Mamacita Staff

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige niet opdringerige bediening. Alles chill en super lekkere vis. Gratis sangria van het huis. En als je van dessert houdt hebben ze een chocolade bom met 3 soorten chocolade plus vloeibare witte chocolade!!

We are happy that everything was to your liking
We hope to see you again next time in gran canaria

Lovely regards
Mamacita Staff

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant is het verder smakeloze Yumbo Centre. Kleinschalig, verzorgd en smaakvol ingericht. Eten is heerlijk. Porties aan de grote kant. De popcorn erbij was verrassend.

Thank you for leaving your opinion

Best regards
Mamacita staff

Reizigers die Mamacita bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Mamacita geweest? Deel je ervaringen!