“Aanrader”
Beoordeling van West End Restaurant

West End Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 424 Restaurants in Playa del Ingles
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten (Wagyu Carpaccio super vers), mooie inrichting en de bediening door Caroline was top!we komen zeker terug.

24 mei 2019 beoordeeld

zelf je hamburger samenstellen, zelf je steak kiezen (welk deel van de koe wil je). 2x geweest en 2x heerlijk steak met telkens een verschillend sausje. Zeer vriendelijk personeel en zeker de rating waard.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vakantie twee keer hier gegeten! Op de kaart hebben ze goede steaks en burgers voor een degelijke prijs! Het was heerlijk!

6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent. Schoon! Menukaart zat leuk in elkaar. Je kan je eigen burger maken. Prima te eten. Vriendelijke eigenaar die adviezen gaf over de burger. Al met al een prima avond!

4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oei. Dit was even een tegenvaller. Na al de lovende recensies, waren we enigszins benieuwd naar dit restaurant. Bij het betreden van het terras zagen we al de prachtige burgers voorbij vliegen en dat leek een garantie voor succes.

Het mocht niet zo zijn helaas, ondanks het feit dat de burgers erg smaakvol was. Ze zijn een steakhouse en alle facetten lijken daar ook op gefocust. De gefrituurde kip was oké, maar de bijgerechten waren onder de maat. Zowel de Franse als de zoete aardappelfrietjes waren erg slap.

Dat laatste hebben we gemeld en we kregen nieuwe aardappelfrieten, met de boodschap dat ze het zelf maakten en dat het de eerste keer niet goed uit de verf kwam. Als goedmakertje kregen we wel alle (!) drankjes van het huis.

Al met al een gemotiveerd team, die ietwat te enthousiast is. Wellicht beter om een standaard te zetten met solide (bij)gerechten, want het was allemaal net niet deze avond.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die West End Restaurant bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In West End Restaurant geweest? Deel je ervaringen!