“Heerlijk gegeten”

Shorty's Taperia & Cocktailbar
Geclassificeerd als nr. 7 van 411 Restaurants in Playa del Ingles
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met het gezin gegeten! Service was zeer vriendelijk en de keuze voor het eten was zeer ruim. Het eten was heerlijk! Wij vonden vooral de aubergine rolletjes gevuld met guacamole heel erg lekker. Ook de gesmolten kaas met jam was super! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Shortys2011, Inhaber van Shorty's Taperia & Cocktailbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018

Wir freuen und schon auf euren nächsten Besuch und danken für das gute Feedback.

5 augustus 2018 beoordeeld

We hebben hier gisteravond met onze twee zoons van 3 en 5 jaar gegeten.
We werden meteen bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door lieve en attente bediening.
Je krijgt veel waar voor je geld: neem de tapas-mix, een echte aanrader. Super mooi opgemaakt.
Desserts zagen eruit als schilderijtjes en smaakte heerlijk, wij komen zeker nog eens terug

Danke für die schöne Bewertung. Das macht uns sehr glücklich.

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 keer gegeten! We wilde hier op onze laatste avond nog een keer eten maar helaas waren ze toen gesloten. Hebben we een beetje pech mee gehad en zelf ook niet goed uitgezocht. We vonden de tapas echt super lekker en gevarieerd! We hebben ons laten verrassen door de mixed plate te nemen! Dit was echt super lekker! Complimenten aan de kok! Verder vonden we de bediening een beetje rommelig. Ze waren met zijn drieen. 1 daarvan ( een leuke kleine dame ) was super goed en in onze ogen zeer geschikt voor haar job. De andere 2 wat minder. De blonde serveerster bleef maar Duits praten met ons terwijl we al 4 keer hadden gezegd dat we liever in het Engels communiceren. De jongen die het eten rond brengt die had het allemaal niet zo goed op zijn vizier. Eten steeds brengen naar de verkeerde tafels. Best moeilijk met een tafel nummer. Maar we hebben wel gelachen om hun. Dat is ook wat waard! Verder zit dit restaurant mooi gelegen. Het zit onder de Papi’s en heeft een mooi uitzicht en is verder mooi aangekleed! We komen zekers weer terug

Wir freuen uns auf euren nächsten Besuch und hoffen das es euch dann wieder so gut schmeckt.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Lekkere tappa's. De mixed grill was heerlijk. Gaan zeker nog een keer terug

Shortys2011, Inhaber van Shorty's Taperia & Cocktailbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Dankeschön

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Een uitstekend restaurant om lekker tapas te eten. Het personeel is ook erg vriendelijk. Wij bestelden, getoost stokbrood met kruidenkaas en guacamole, calamri, chorizo chips, kippenborst, groene aspergers en courgette. Was allemaal erg lekker. Een aanrader!

Shortys2011, Inhaber van Shorty's Taperia & Cocktailbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

vielen lieben Dank
solch positives Feedback macht uns immer sehr stolz.
Birgit Bebensee

Reizigers die Shorty's Taperia & Cocktailbar bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Shorty's Taperia & Cocktailbar geweest? Deel je ervaringen!