“Perfecto! ”
Beoordeling van Superman

Superman
Geclassificeerd als nr. 42 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord: subliem! Wat een heerlijke pizza, geserveerd op een houten plak en de onderkant lekker krokant. Daar kunnen ze in België niet aan tippen.

De bediening is vlot en behulpzaam!

Hier komen we zeker naar terug! We’ll be back!

Datum van bezoek: maart 2019

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Moeilijke hoek in Yumbo maar zeker de moeite waard! Het eten is meer dan genoeg en de porties zijn groot. Het personeel laat in dit restaurant te wensen over. Beetje ordinair. Wellicht kan Bedrijfskleding al iets doen... jammer want met het kwaliteit zou het restaurant kunnen slagen... de aankleding mag ook iets beter/gezelliger!

Datum van bezoek: maart 2019
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk: de locatie is en blijft een probleem aangezien het winkelcentrum Yumbo betreft. Spanje op zn lelijkst. Op de begane grond dan valt dat op zich wel mee en daar zit ook Superman. Bediening een beetje ordinair maar goed, snel en aardig. De amuse (een bruschetta pp) valt zeer goed en ook de pizza’s (geserveerd op een houten plank) zijn meer dan prima! De sfeer is doorgaans ok; beetje (foute!) mensen kijken en genieten.

Datum van bezoek: december 2018
4 november 2018 beoordeeld

Hoe een simpel gerecht toch lekker kan zijn. Prima pizza’s gegeten. Prima bediening. Normale prijzen. Kortom: super(man).

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza's heel lekker. Bij een ceasarsalad bestel je best een extra fles water. Verry salty. We hebben het gemeld bij de dienster. Werd voorgesteld om een nieuwe te brengen..... maar sorry hoor, honger was over. We kregen nog een borrel ter compensatie, maar dat was een shot sambuca..... had gerust met wat ijs mogen zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Superman bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In Superman geweest? Deel je ervaringen!