“Prima en lekker uit eten”
Beoordeling van Superman

Superman
Geclassificeerd als nr. 42 van 425 Restaurants in Playa del Ingles
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk: de locatie is en blijft een probleem aangezien het winkelcentrum Yumbo betreft. Spanje op zn lelijkst. Op de begane grond dan valt dat op zich wel mee en daar zit ook Superman. Bediening een beetje ordinair maar goed, snel en aardig. De amuse (een bruschetta pp) valt zeer goed en ook de pizza’s (geserveerd op een houten plank) zijn meer dan prima! De sfeer is doorgaans ok; beetje (foute!) mensen kijken en genieten.

Datum van bezoek: december 2018

4 november 2018 beoordeeld

Hoe een simpel gerecht toch lekker kan zijn. Prima pizza’s gegeten. Prima bediening. Normale prijzen. Kortom: super(man).

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza's heel lekker. Bij een ceasarsalad bestel je best een extra fles water. Verry salty. We hebben het gemeld bij de dienster. Werd voorgesteld om een nieuwe te brengen..... maar sorry hoor, honger was over. We kregen nog een borrel ter compensatie, maar dat was een shot sambuca..... had gerust met wat ijs mogen zijn.

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super man! Lekkere smakelijke pizza's gegeten op een plank geserveerd erg orgineel. Bruschetta vooraf gekregen heerlijk!
Locatie is niets mis mee , en de Jumbo is het meest bruisende gedeelte van Playa del Ingles. Zeer betaalbaar.
Wij komen zeker terug

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiteindelijk hier beland zonder verwachtingen, en lekker gegeten. De sfeer vonden we niet super, felle TL achtige lampen en een groot voetbal scherm, maar de meeste Engelse vonden het top. Personeel was aardig en het eten was gewoon prima, maar niet om nog een keer voor terug te keren. Ze hadden het wel ietwat druk toen het vol zat, en konden het af en toe niet helemaal aan, maar je moest niet bijzonder lang wachten. Vooraf krijg je een schijfje stokbrood als bruchetta die erg lekker was, en achteraf nog wat limoncello.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Superman bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In Superman geweest? Deel je ervaringen!