“rustig aangenaam klein app. in een mooie buurt”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

VeerlrR
Kortrijk, België
2 beoordelingen
“rustig aangenaam klein app. in een mooie buurt”
Beoordeeld op 1 maart 2017 voor een verblijf in januari 2017

Wij zijn heel gelukkig geweest in dit mooie kleine gezellige appartement met zwembad vlak aan de paseo in Playa del Inglès. Hoewel klein biedt dit app. alles wat nodig is, er is een grote reserve aan handdoeken en lakens, een goede wasmachine, een goed onderhouden tuin, internet, de beschikbare ruimte is weldoordacht benut, veel kasten, een oven. De eigenaar is zeer vriendelijk en meteen te bereiken, Alexis biedt een perfecte service en doet alles om ons een goede vakantie te bezorgen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 mrt 2017
Thank you very much and it has been a pleasure to deal with both of you and we wish to see you back in Gran Canaria again.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren