“Gastvrij, gezellig, eigentijds EN goed eten! Én geweldige nespresso! ”
Beoordeling van Mi Casa

Mi Casa
Geclassificeerd als nr. 78 van 394 Restaurants in Playa del Ingles
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week een keer geluncht, we werden zeer gastvrij ontvangen door Kitty, heerlijk gegeten en de koffie is ook erg lekker, toen zijn we zondag naar de brunch geweest! OMG.... heerlijk wat een keuze! En allemaal even lekker! Kortom een aanrader! Let ook op de kleine details van de inrichting, erg leuk gedaan!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige plek om te relaxen, lekker te eten en super lekker nespresso koffie.
Op zondag een heerlijk lopend buffet met elke week weer wat nieuws !

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek om heerlijk te lunchen of te ontbijten of gewoon te relaxen onder het genot van iets lekkers.
Ontzettend lief personeel ook hier voel je je meteen thuis.
Een echte aanrader!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier per toeval tijdens een wandeling. We werden super vriendelijk onthaalt in het Nederlands! Heerlijke rosé, lekkere tapas en super kind vriendelijk! Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

2 mei 2017 beoordeeld

Mi casa is de bistro om te genieten van een lekkere koffie , een uitgebreid ontbijt of een verfrissend drankje. En als je op zondag wil genieten van een uitgebreide brunch aan een economische prijs , dan is Mi Casa " THE place to be " !
Voor juist onder 15 euro wordt je een uitgebreid buffet aangeboden. De drankjes zijn inbegrepen , alsook de vriendelijke bediening en gezellige atmosfeer .

Reizigers die Mi Casa bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Mi Casa geweest? Deel je ervaringen!