Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (533)
Beoordelingen filteren
533 resultaten
Waardering van reizigers
274
182
46
18
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
274
182
46
18
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 533 beoordelingen
Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime gerenoveerde propere kamers. Rustige ligging en vlak aan de duinen van Maspalomas. Promenade gaat tot in Maspalomas. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Aan de ingang ook steeds een veiligheidsagent. Eten werd steeds bijgevuld, was warm, lekker en heel veel keuze. Er was steeds voldoende plaats om te eten. Modern en ruim interieur. Aan de zwembaden veel ligstoelen maar onvoldoende parasols. Animatie tijdens de dag is standaard en s'avonds ondermaats en saai. Aborahotel is zeker aan te raden.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Bedank bertpareng1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JeinGon, Guest Relations Manager van Abora Catarina by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2018
Google-vertaling

Dear guest bertpareng1,

Thank you for choosing the Abora Catarina in Gran Canaria to spend your vacations.

We are delighted to know that we have contributed to make your vacations unforgettable. Our friendly and efficient staffs are always motivated by comments like yours. Your gratitude and kindness mean very much for all of us and it motivates us for working harder and happier every day in order to give you the best service.
We took notes of your commentaries about the evening animation program to improve our service in the future.

We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again.

Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2018

Dit was ons tweede hotel op Gran Canaria en we gingen van 3 naar 4 sterren en dat merkte je vooral aan het eten en gezellig restaurant. De pas gerenoveerde kamers zijn mooi en proper maar wel klein voor een gezin van 4. Onze kamer lag vlak boven het centrale plein waar iedere avond tot 23u een show plaats vond, met veel lawaai tot gevolg. Niet aangenaam voor de kinderen die wilden slapen. Het systeem van de snackbar met vettige happen, telkens afzonderlijk verpakt, vonden we vreemd en de kwaliteit van de snacks stond in contrast met de lekkere buffetten in het restaurant. Verder heel volledige allinformule met voldoende drankkeuze (ook cocktails). Voor de strandlakens betaal je 5 EUR waarborg. Voldoende ligstoelen. Prachtige tuin. Wel jammer dat de opblaasbare speeltuigen niet in het zwembad mochten. Als je door het RIU-hotel wandelt, kom je recht in de duinen: een prachtig uitzicht. Wandel voldoende linksweg om de naaktstranden te vermijden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij het uitchecken kon je nog douchen in de bagageruimte, wat wel aangenaam was. De rainshower in de douche van de kamers stroomde wel regelmatig over.

Kamertip: als je rust wilt, vraag een kamer ver van het animatiegedeelte
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Koala494
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JeinGon, Guest Relations Manager van Abora Catarina by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2018
Google-vertaling

Dear Koala494,

At Lopesan Hotel Group we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours. Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users. If you decided to holiday in Gran Canaria again, it would be our pleasure to host you in Abora Catarina once again.

Kind regards,’

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2018

een perfect hotel vooral met gezinnen en kinderen
voor een ieder wat wils wij zijn er 15 dagen geweest wi houden van ffk dat kan in dat hotel perfect naar het strand kun je ook om het uur vgaat de bus van het hotel naar het strand een aanrader.

Kamertip: ook goed voor minder valide
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Hans B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JeinGon, Guest Relations Manager van Abora Catarina by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2018
Google-vertaling

Dear Hans B,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future.
We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

voor tweede keer hier. goed gerenoveerd hotel. dit jaar security bij ingang, desinfectie dispensers en sandwiches gehele dag verkrijgbaar.
verbeterpunten
warm eten vaak lauw
dagelijks dakterras lege glazen opruimen en aanvullen cq verwijderen parasols. gaan vaak stuk.
animatie was echt waardeloos avonds voor een vier sterren hotel

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Bedank Karveyagmur2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JeinGon, Guest Relations Manager van Abora Catarina by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2018
Google-vertaling

Dear Guest Karveyagmur2014,

We would like to thank you for having taken the time to comment on your recent stay at Abora Catarina and we are very happy that overall you have enjoyed your stay with us.

We take note of your comments. Your feedback constantly helps us in improving our standards and the service to our guests.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.
Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2018

Goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel die alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Groot restaurant met veel variatie. Slecht ter been? er wordt een tafel voor je gereserveerd, zodat je niet zo ver hoeft te lopen. Eten wordt continue aangevoerd, waardoor alles warm is. Doordat het entertaiment buiten afspeelt, en door harde wind en veel bewolking, waren de temperaturen niet echt aangenaam, waardoor veel mensen binnen.bleven. Dan is die ruimte aan de krappe kant. Zo goed als we over het hotel te spreken waren, zo slecht zijn we te spreken over Neckermann.Overboeking, ander hotel, niet nakomen van afspraken. Geen reis meer via Neckermann voor ons en meerdere reizigers.

Verbleef: januari 2018
1  Bedank gdg65
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JeinGon, Guest Relations Manager van Abora Catarina by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018
Google-vertaling

Dear guest gdg65,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online.

Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service. Especial thanks you for the commentaries about the food, we always try to provide the best quality service and offer a big variety of food and drinks for the entire hotel guest, and we are very happy to know that you enjoy it. We will make sure the department in charge receive your kind comments.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.
Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken