“Geweldige ervaring ”
Beoordeling van LoLa

LoLa
Geclassificeerd als nr. 1 van 407 Restaurants in Playa del Ingles
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de reviews op TripAdvisor naar Lola geweest. We hebben heerlijk gegeten en de service was geweldig. Onze glazen wijn en water werden bijgevuld en er werd vol enthousiasme gesproken over de verschillende gerechten. Zelfs mijn handtas hoefde niet op de grond te staan want ze hadden een hanger om deze aan de tafel te hangen. Als je in de buurt verblijft, is dit zeker een aanrader om heen te gaan. Beter dan dit ga je het niet vinden in de omgeving!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voorlopig terecht nr1. Kleine kaart maar wel allemaal heerlijk klaargemaakt. Prima bediening met verstand van zaken. Amuse van het huis. En een klein drankje na van het huis

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Lola. Twee hele vriendelijke gastheren je word echt op je wenken bediend. Wij hebben de wijn uit de streek daar geproefd! Echt heerlijk!!! Gerechten worden super mooi op gemaakt en smaakt allemaal heerlijk!! Zeker een keer naartoe gaan.

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna alle restaurants, zelfs de meest gare, krijgen op tripadvisor hoge beoordelingen. Je tast dus nogal in het duister wanneer je op zoek gaat naar een geschikte plek. Ondanks dat deze plek gesitueerd is in het Yumbo centre, wat natuurlijk gewoon niet heel erg gezellig is, is deze plek absoluut een bezoek waard. Van hun eigen plekje hebben ze absoluut iets leuks gemaakt. Ontzettend vriendelijke en uiterst attente gastheren. Een mooie kaart, onderscheidend en voor elk wat wils. Van de amuse tot het nagerecht hebben we genoten, we verwachten hier deze vakantie nog eens aan te waaien. We hadden mazzel met een tafeltje, waarschijnlijk doe je er goed aan om te reserveren.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en de bediening was ook geweldig! Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie van het eten.

Reizigers die LoLa bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

In LoLa geweest? Deel je ervaringen!