Santa Monica Suites Hotel
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
  • Zwembad
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 222 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 305 per nacht.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

LABRANDA Playa Bonita(Playa del Ingles)
  • Inclusief ontbijt
Apartamentos Dorotea(Playa del Ingles)
2 november 2016 beoordeeld

Het enigste hotel in Playa de Ingles dat in de duinen ligt. Je loopt zo de poort uit en je bent na een paar honderd meter door de duinen op het strand.
Prachtig hotel dat zeer goed gerenoveerd is. Ruime kamers met goede bedden en zithoek met grote TV. Ruime badkamer met een goeie regendouche.
Goed ontbijt. Voor iedereen voldoende keuze. Dit geldt ook voor het avondeten. Wel jammer dat voor de heren een lange broek 's avonds in het restaurant verplicht is.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel aan de balie, in het restaurant, aan de bar of de poetsers die je in het hele hotel tegenkomt. Mooi zwembad met ruim voldoende bedjes. Handdoekje leggen 's ochtends is dus niet nodig.

Kamertip: Volgens mij zijn alle kamers hetzelfde. Maar er kan altijd een bed gemaakt worden in de zithoek voor een derde persoon.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi recent gerenoveerd hotel. Mooie ruime kamers met zitje en flatscreen. Goede badkamer met regendouche Prima uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel en voldoende ligbedden bij zwembad. Dicht tegen de duinen aan. Wat nog mist is een koffie/thee apparaatje/waterkoker.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gerenoveerd hotel aan de duinen van Maspalomas. Vriendelijk personeel, schoon, ruime kamers, WiFi , goede keuken en kleinschalig. Hotel is max 5 lagen en vanaf 3, 4 & 5 kijk je uit op zee over de duinen heen. Strand is wel even lopen door de duinen. Strand is net de Kalverstraat, hier moet je van houden voor ons was het te druk. Bedden en parasols aan het strand zijn aan vervanging toe.

Citee & Yumbo liggen op loopafstand. Restaurants in overvloed maar geen echte uitschieters. Auto huren is simpel & goedkoop. Aanrader is Las Palmas en dan dwars door de bergen hier naar toe rijden.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld

Mooi, schoon en rustig hotel met oprecht vriendelijk personeel. Het hotel is gelegen in een duinpan waardoor je maximale privacy hebt. Het personeel maakt een persoonlijk praatje met je zodat je je een welkome gast voelt. Het eten is vers en wordt ter plekke bereid. Advies is om half pension te nemen. Als laatste nog de vermelding dat de bediening in het restaurant heel vriendelijk is.
Vriendelijke groet van Mr. and Mrs. 138

Kamertip: Kamer op de begane grond is ons goed bevallen omdat wij een eigen terras hadden en zo naar het zwembad konden lopen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld

Heel mooi hotel . Lekker uitgebreid ontbijt . Ligt op een rustige plaats maar toch kort bij de drukte .Voldoende ligbedjes aan het zwembad en zeer ruime kamers. Spijtig dat het hotel niet op een andere plaats ligt want zoals in een vorige beoordeling staat is Playa Del Ingles aan zijn glorie tijd voorbij

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner