“Top!”

Keukens: Brits, Eetcafé
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten vriendelijk personeel! Prijs goedkoop voor de kwaliteit. Voor 3,75 heerlijk English Breakfrast

Datum van bezoek: augustus 2018

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder lekker gegeten. Wilde vandaag glutenvrij eten en vroeg of dat kon. Het antwoord was: no, sorry, we don’t support that.

Datum van bezoek: april 2018
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke Engelse bar
/ pub waar je heel goedkoop een full english breakfast kunt krijgen voor maar 3,75 euro toppertje en erg lekker een aanrader je kunt meteen de dag door!!
I

Datum van bezoek: september 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor niet al te veel geld. Jammer dat op de Nederlandse kaart de gerechten met grote en kleine garnalen omgedraaid zijn. Daarom kregen we een ander gerecht dat we wilden bestellen.

Datum van bezoek: mei 2016
10 april 2017 beoordeeld

Vroeger vaak heerlijk gegeten, nu zeker in kwaliteit in geboet. was ook in de stille tijd dus dat had er zeker mee temaken.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Britannia bekeken, bekeken ook

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In Britannia geweest? Deel je ervaringen!