“Verrassing op zijn Italiaans”
Beoordeling van Il Vespino Vecchio

Il Vespino Vecchio
Geclassificeerd als nr. 7 van 78 Restaurants in San Agustin
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de receptionist van ons hotel zijn we naar dit restaurant geweest. Ontvangst was hartelijk en de menukaart heeft een uitgebreid aanbod van de fijne Italiaanse keuken. De wijnkaart heeft een goede keuze van verschillende wijnen. Het eten was een heerlijkheid voor oog en tong! We hebben met volle teugen genoten! Een echte aanrader! We komen terug.

Datum van bezoek: mei 2019

28 januari 2019 beoordeeld

Wanneer je op Gran Canaria bent en van Italiaans eten houd moet je hier zeker gaan eten.
De gerechten zijn authentiek Italiaans en werkelijk fantastisch bereid, ik was hier met mijn vrouw en werden echt verwend door de geweldige bediening die er alles aan deden om het naar je zin te maken.
We hadden bruschetta en knapperige garnalen vooraf werkelijk tongstrelend, als hoofdgerecht zeebaars en lamsschouder heerlijke verse groente en aardappeltjes uit de oven echt genieten als dessert huisgemaakte tiramisu en een kopje koffie.
Prijzen zijn iets hoger dan de restaurants in Playa del Ingles maar de kwaliteit en versheid zijn niet te vergelijken, dit restaurant is een echte aanrader, zou wel even reserveren, je kunt de auto naast het restaurant gratis parkeren op het priveterrein .

Datum van bezoek: januari 2019
9 november 2018 beoordeeld

Stond goed aan geschreven , maar was echt goed , jammer van de rissotto , had er graag wat groente bij gezien !

Datum van bezoek: november 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van een de recensies op tripadvisor dit restaurant opgezocht. Bij binnenkomst met ons gezin met drie (al grotere) kinderen werd er meteen door de hoofd-ober al "oh no no no" geroepen. We kregen te horen dat alle tafels in de, op dat moment zeker half lege zaak, allemaal gereserveerd zouden zijn. Het plekje direct bij de uitgang, in de andere zaal (met glazen wand) als de overige gasten, zou eventueel nog een optie zijn. Wij zijn akkoord gegaan met deze optie te meer om dat de gang van zaken ons enigszins overviel. Vervolgens heerlijk gegeten!! Dat moet echt gezegd worden!! We hebben ons de rest van de avond laten amuseren door het schouwspel der bazen en bediening. De obers rennen van hot naar her, zijn met z'n allen met alle tafels tegelijk bezig en lopen constant "loos" in en uit de keuken en van en naar de bar om op een scherm te kijken en druk te praten. Dat wij tweede rangs gasten waren in de ogen van het overgrote deel van het personeel, was heel duidelijk terwijl wij echt een normaal, net gezin zijn. Onze na-gerechten werden zelfs niet tegelijk maar in drie fasen geserveerd omdat de andere gasten tussendoor geserveerd moesten worden, door alle obers tegelijk, kris kras door elkaar. Eigenlijk was het hilarisch. Zelfs toen ik wilde afrekenen werd de ober halverwege weer weg geroepen om een bord te serveren. De baas achter de bar van wie je zou verwachten dat hij het over zou nemen, verdween de keuken in. De volgende ober welke zich bij mij aandiende was niet gemachtigd af te rekenen en riep de baas weer uit de keuken. Toen ik bovenop de rekening het tip-geld wilde pinnen, moest de baas daarvoor weer een andere ober roepen. Deze moest mij mededelen dat tip-geld niet gepint kon worden. Vervolgens verdwenen ober en baas weer. Uiteindelijk afgerekend en op de vraag "Are you fine, everything allright for you?" lachend bevestigend geantwoord. Nou ja, heerlijk gegeten en een situatie waar wij nog lang verwonderd maar ook met humor op terug kunnen kijken. Een aanrader als u echt lekker wilt eten maar houdt rekening met een vreemde hectiek der bediening.

Datum van bezoek: februari 2018
1 februari 2018 beoordeeld

De keuken is er licht, vers, zéér smaakvol, trendy presentatie...kortom alles wat je van lekker eten verwacht.
Zeer vriendelijke bediening.
Sobere, maar stijlvolle inrichting; de akoestiek zou beter kunnen, ondanks het houten plafond (veel glas en alu-ramen)
We zijn er verschillende keren terug geweest en we waren nooit ontgoocheld!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Il Vespino Vecchio bekeken, bekeken ook

In Il Vespino Vecchio geweest? Deel je ervaringen!