“Gewoon lekker, zoals het hoort”
Beoordeling van Pizzissima

Pizzissima
Geclassificeerd als nr. 8 van 78 Restaurants in San Agustin
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via recensies hier terecht gekomen in het oerwoud van eetgelegenheden in dit toeristen gebied. Lekker genoten van een heerlijke pizza en pasta. Vriendelijk geholpen en de prijzen waren ook vriendelijk. We komen denk ik nog een keertje.

Datum van bezoek: juni 2019

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik geef niet vaak 5 punten, maar hier een uitzondering voor de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ook weer eens een goede espresso gedronken. Moeilijk te vinden op dit eenheidsworst eiland.

Enige minpuntje: de canarische tomaten zijn minstens zo hard en zuur als hollandse. Dat maakt de brushietta en caprese er niet beter op. Lekker pizza of pasta bestellen. Desert was ook top!

Datum van bezoek: april 2018
19 januari 2018 beoordeeld

Leuk restaurant met prettige en alerte bediening. De pizza's en pasta's waren erg goed. De salade was wat duur maar verder prima . De profiteroles als toetje waren uitstekend. Prijs / kwaliteit was erg goed.

Datum van bezoek: januari 2018
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke italiaanse keuken. Alles vers bereid. Vooral de pasta's vielen in de smaak. Eten kwam wel niet samen aan tafel dus is nog een werkpuntje .

Datum van bezoek: januari 2018
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop restaurant. Interieurs sterk verouderd, toiletten kunnen echt niet meer!

Eten was ruim voldoende,alleen de pizza zeer zacht en breekbaar. Voor ons in ieder geval geen tweede kans.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Pizzissima bekeken, bekeken ook

In Pizzissima geweest? Deel je ervaringen!