Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geluncht met vrienden. Waanzinnig slecht eten. Personeel wel erg vriendelijk en de plek is ook prachtig. Het hotel zelf en de zwembaden maken een uiterst vervallen indruk. Water ziet er vies (groen) uit en het bubbelbad is veel te koud om van te kunnen genieten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Excursion819306, Gerente van San Agustin Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Estimado señor. Lamentamos que no haya resultado satisfecho con la comida, pero no es lo que piensan la mayoría de nuestros clientes. Con respecto a la piscina, no podemos aceptar su comentario que se basa en algo falso. El agua se ve turquesa por el revestimiento que tiene en sus paredes y fondo. Está perfectamente transparente. En las piscinas en las que el agua se ve azul es por el mismo motivo, no porque sea de ese color. En cuanto al "estado ruinoso" de ser cierto, no tendríamos la gran cantidad de clientes repetidores que tenemos. El jacuzzi suele tener 32 grados, que es suficiente para ese servicio, no son aguas termales. Creo que su comentario siendo cliente que no se alojó en el hotel está fuera de lugar.

Beoordeeld op 9 oktober 2018

10 dagen verbleven in dit super hotel. Zeer rustig Prima ontvangst elke dag een LEKKER 5 gangen menu aan tafel geserveerd .
2 maal per week een barbecue + nog een buffet erbij.
De kamers zijn wel wat verouderd maar zeer goed onderhouden
zwembad is tip top meer dan voldoende ligstoelen en het strand ligt op 10 meter van het hotel.
Heerlijke vakantie gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Excursion819306, Director Comercial van San Agustin Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Muchas gracias por su opinión y excelente puntuación. Es una motivación más para el personal saber que han disfrutado de su estancia y nuestros servicios. Confiamos en verles pronto. Hasta la vista

Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

super hotel, bij ons verblijf weinig nederlanders, wat vaak bleek in het aanspreken van het personeel. voornamelijk werden we in het duits aangesproken. een super hotel met goed personeel, wat ook aandacht voor je heeft. ook wat voor je wilt doen. eten is prima in orde, alleen met de bbc, redelijk op tijd komen anders is er niet veel vlees wat té doorbakken is. live muziek tijdens andere avonden is erg gezellig. het zwembad is prima in orde en geen handdoek praktijken in de ochtend. super naar ons zin gehad en voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2018
Roberto L, Director Comercial van San Agustin Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Muchas gracias por la opinión y puntuación dada a nuestros servicios. Es una alegría para el personal cuando su trabajo se ve reconocido por los clientes. Deseamos verles pronto de nuevo. Hasta la vista

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig, schoon hotel. Kamers zijn niet heel erg modern ingericht, maar het is er schoon en gezellig.
Ontvangst bij aankomst is prima. We wisten niet dat we voor de parkeerplaats voor het hotel moesten betalen. Hier kwamen we later in de week achter (geen boete, als je die al krijgt is deze €1.80). Duidelijke uitleg gekregen hierover door iemand van de receptie.
Het ontbijt is goed. Veel keuze, alleen de koffie die aan tafel geserveerd was niet onze smaak. Echter staat er een koffiemachine in de eetzaal en deze voldeed prima. Personeel is oke. Vriendelijk, maar vaak te druk bezig met vanalles.
Ons viel het op dat er weinig in het hotel geluncht wordt.
Het zwembad met de ligbedden en paracols is prima! Gedurende onze vakantie plek genoeg. Paracols zijn te verzetten, dus dat is erg prettig. Ook dit is allemaal schoon!
De prijzen aan de bar zijn iets aan de hoge kant vonden wij.

We hadden een kamer naast het schoonmaak hok. Nadeel is dat de schoonmaakdames soms om 8 uur een hele hoop kabaal maken. Gelukkig waren wij rond die tijd wakker.

Veel Duitse en Scandinavische gasten. Diverse leeftijden, weinig kinderen.

Datum van verblijf: juni 2017
Martin P, Public Relations Manager van San Agustin Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Hallo Mandy,bedankt voor je leuk commentaar.We hopen dat we jullie weer snel mogen zien in ons hotel!We nemen notitie van de dingen die we kunnen verbeteren,hartelijk dank voor de positive en constructieve opmerkingen.

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Zalig hotel, met top personeel. Genoten van iedere dag. Mooie kamer, goed restaurant. Eerlijke prijzen. Heerlijk rustig . Altijd voldoende ligbedjes bij het zwembad. Op slechts 10 minuutjes met de taxi (€3,50) van Playa del Ingles.

Datum van verblijf: september 2016