Beoordeeld op 20 januari 2019

Het hotel wordt hoofdzakelijk “bewoond” door vijtig plussers deze week. Absoluut geen straf. Geen herriebij het ruime zwembad, geen schreeuw muziek en ook bij de ochtend yoga of pilates is de muziek zeer aangenaam van volume. Het hotel straalt rust uit. Precies wat wij wilden. Wij hebben all inclusive geboekt. Prima keuze vinden we zelf: er zijn genoeg plekken waar je je drankje of sapje kan halen. Ook restaurant Tara bij de pool heeft een ruime openingstijd. Hier kun je gewoon even een salade of een snack halen zonder uitgebreid te hoeven lunchen boven in het grote restaurant. Tot zover is het een goed en prettig hotel. Echter, wij hebben The Level, waarvan het hotel zegt dat de service nog beter is in de vorm van extra’s. Zie het als een soort VIP behandeling met een speciale lounge, nespresso app op de kamer etc....bij het boeken vroegen wij of de kamer groter was dan de andere kamers. Daar werd bevestigend op gereageerd. Nu, dit is niet zo. U krijgt dezelfde kamer...en de kamers zijn niet groot te noemen. Ook de badkamer is wat klein. Je kunt er niet met z’n tweeen je tandenpoetsen. Navraag bij de receptie was dat als we een gotere kamer wilden dat we dan nog meer extra moesten betalen boven op de extra van The Level. Wij vonden dit echt te gortig want voor The Level moet je al aarig wat extra bij betalen! Maar okay, wij zijn hier TheLevel guests, hebben een speciaal bandje met The Level erop, badjassen met The Level erop maar qua kamer ga je er dus niet op vooruit. Voelen we de extra betaalde (dure The Level) service? Nee, zelfs bij de poolbar worden we “weggestuurd” om ons flesje water te halen bij TheLevel solarium. Wij zouden geen The Level meer kiezen maar “gewoon” voor de service gaan die het hotelal standaard biedt en die is prima. Als de upgrade een grotere kamer zou inhouden dan zouden we dat zeker doen. Ze beloofden een grotere kamer maar die kregen we niet....The level service denk ik dan maar.

Kamertip: Ook The Level kamers zijn standaard. Voor een grotere kamer moet je een junior suite boeken
Datum van verblijf: januari 2019
Jiske_MeliaT, Director de Relaciones con Clientes van Meliá Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2019

Beste I R,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring in Meliá Tamarindos.

Wij zijn blij te horen dat de rust, All inclusive en restaurants naar tevredenheid waren. Ook willen wij u graag bedanken voor uw feedback over The Level wat ons helpt om onze service te blijven verbeteren en zo ons doel te behalen: de complete tevredenheid van al onze gasten.

Wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in Meliá Tamarindos.

Guest Experience Manager.

Beoordeeld op 2 maart 2018

Zeer goede locatie: bushalte zeer kortbij, super vriendelijk personeel en zeer goede maaltijden aangepast aan suiker - en zoutvrij dieet zonder problemen. De kamers op de level etage zijn ook zeer mooi, rekening houdend met de ouderdom en altijd zon op prachtig terras met uitzicht op de oceaan. Prijs kwaliteit meer dan in orde wij keren alvast terug.

Kamertip: kies voor level etage
Datum van verblijf: februari 2018
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Meliá Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Beste SNARF1954,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met andere Tipadvisor reizigers. De tevredenheid van al onze gasten is onze hoogste prioriteit en wij kunen geen beter compliment ontvangen dan te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in Meliá Tamarindos.

Wij hopen dan ook u snel weer te mogen ontvangen in uw tweede thuis in Gran Canaria.

Beoordeeld op 23 december 2017

Een week vertoefd in dit mooie hotel op een toplocatie ! Prachtige, ruime kamer met een heerlijk balkon kijkend over de Atlantische oceaan. Erg genoten van het “ Level “ programma. Bij het zwembad alle ruimte en rust! Heerlijk genieten in december!

Kamertip: Zeezicht is top!
Datum van verblijf: december 2017
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Meliá Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017

Beste theovoorendt,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring in Meliá Tamarindos.
Het doet ons een genoegen te weten dat uw verblijf met ons naar tevredenheid was en dat u genoten heeft van ons ¨The Level¨ programma.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in uw tweede huis in Gran Canaria!

Beoordeeld op 2 oktober 2017

Alles is oud aan dit hotel, wel wordt alles keurig schoon gehouden. Pluspunt is de level waar je lekker na het zonnen even rustig kunt zitten met een hapje en drankje. Minpunt is dat je continue achter de kamermeisjes aan moet rennen voor koffie op de kamer. Grootste minpunt wel koffie maar geen water, die moet je gaan kopen! Beetje raar....hoe maak je dan koffie? Tevens de sportzaal is slecht. Oud, geen airconditioning dus eigenlijk niet te doen om daar te sporten.

Datum van verblijf: september 2017
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Meliá Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Beste Anne Marie G,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring in Meliá Tamarindos. Uw belevenis in ons hotel geeft ons de mogelijkheid om onze services te verbeteren.
Wij hopen dat u ons nogmaals zal bezoeken in de toekomst.

Beoordeeld op 20 maart 2017

Had kamer zonder zeezicht maar wel zon vanaf late namiddag.de zee kan men de ganse dag zien vanaf de tuin.bij sommige beoordelingen is er sprake van onverantwoord zon zetels reservatie,wat nu niet het geval is.meer dan voldoende zetels met matrassen en zonne schermen beschikbaar.
Zeer goed ontbijt met ruime keuze in een aangenaam kader.er is ook mogelijkheid om op het terras te ontbijten.bij het avondeten ook zeer ruime keuze van kwalitatieve gerechten ,zowel vlees als vis bij een dagelijks wisselend buffet.de prijzen van de dranken zijn voor een 5sterren hotel niet duur.

Kamertip: Op een hogere verdieping
Datum van verblijf: maart 2017
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Meliá Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Beste Hedwig D,
Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met andere Tripadvisor reizigers. Ook wil ik u graag bedanken voor uw opmerkingen, feedback van al onze gasten is erg belangrijk voor ons omdat de tevredenheid van al onze gasten de hoogste prioriteit heeft.
Wij hopen u wederom te Mogen verwelkomen in Meliá Tamarindos.