Beoordeeld op 2 oktober 2017

Alles is oud aan dit hotel, wel wordt alles keurig schoon gehouden. Pluspunt is de level waar je lekker na het zonnen even rustig kunt zitten met een hapje en drankje. Minpunt is dat je continue achter de kamermeisjes aan moet rennen voor koffie op de kamer. Grootste minpunt wel koffie maar geen water, die moet je gaan kopen! Beetje raar....hoe maak je dan koffie? Tevens de sportzaal is slecht. Oud, geen airconditioning dus eigenlijk niet te doen om daar te sporten.

Datum van verblijf: september 2017
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Melia Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Beste Anne Marie G,

Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring in Meliá Tamarindos. Uw belevenis in ons hotel geeft ons de mogelijkheid om onze services te verbeteren.
Wij hopen dat u ons nogmaals zal bezoeken in de toekomst.

Beoordeeld op 20 maart 2017

Had kamer zonder zeezicht maar wel zon vanaf late namiddag.de zee kan men de ganse dag zien vanaf de tuin.bij sommige beoordelingen is er sprake van onverantwoord zon zetels reservatie,wat nu niet het geval is.meer dan voldoende zetels met matrassen en zonne schermen beschikbaar.
Zeer goed ontbijt met ruime keuze in een aangenaam kader.er is ook mogelijkheid om op het terras te ontbijten.bij het avondeten ook zeer ruime keuze van kwalitatieve gerechten ,zowel vlees als vis bij een dagelijks wisselend buffet.de prijzen van de dranken zijn voor een 5sterren hotel niet duur.

Kamertip: Op een hogere verdieping
Datum van verblijf: maart 2017
Jiske J, Director de Relaciones Públicas van Melia Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Beste Hedwig D,
Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met andere Tripadvisor reizigers. Ook wil ik u graag bedanken voor uw opmerkingen, feedback van al onze gasten is erg belangrijk voor ons omdat de tevredenheid van al onze gasten de hoogste prioriteit heeft.
Wij hopen u wederom te Mogen verwelkomen in Meliá Tamarindos.

Beoordeeld op 5 maart 2017

prettig verblijf in een uitstekend verzorgde omgeving. Vriendelijk personeel.
Verblijven in de level is zeker een aanrader. Boek als het kan een kamer met zeezicht dan heb je de hele dag zon op het balkon.

Kamertip: zeezicht en in de level heb je zelfs een jacuzzi op het balkon
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

Beste Woldy K,
De tevredenheid van onze gasten heeft de hoogste prioriteit en daarom wil ik u graag bedanken voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor en het doet ons deugd te weten dat u genoten heeft van The Level Service.
Wij hopen u nogmaals te Mogen ontvangen in de toekomst.

Beoordeeld op 4 november 2016

Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel, de meesten spreken Engels en Duits, prachtige en schone kamer, eten was uitstekend! Ideale ligging, dicht bij winkeltjes, openbaar vervoer is op 200 m.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 10 september 2016

Super hotel, zeer verzorgd ontbijt waar je ook heerlijk buiten kan eten en een gezellige bar
Groot zwembad met vele ligstoelen.
Het hotel ligt op een ruistige plek langs de boulevard
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: september 2016
Lorena_MeliaT, E-Guest Experience van Melia Tamarindos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw beoordeling op TripAdvisor te schrijven. We zijn erg dankbaar en trots te weten dat we hen veroveren met kleine details en meer dan uw verwachtingen te allen tijde. Ons team wil bedanken uw vriendelijke woorden en zeggen dat we willen je weer te mogen verwelkomen Meliá Tamarindos.