Beoordeeld op 9 juni 2019

Een goed hotel. Lekker van eten en drinken.
Complimenten aan het fijne ontvangst ,gastvrijheid en vriendelijke uitstraling van de altijd glimlachende Lisa en Renate van de receptie! Mede dankzij hun voelde we ons meteen "thuis" en hebben wij een heerlijke week vakantie gehad in Gloria Palace. Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: mei 2019
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dear Schroederke,

Thank you for choosing GLORIA Palace San Agustin Thalasso & Hotel****, and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor.

We are glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked the facilities from the hotel as well as the staff from Reception.

It would be a pleasure to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima kamer met zeezicht balkon, maar door de overkapping zonder zon en met vooral een prima douche (helaas wel in een bad) in een wat gedateerde badkamer. De schoonmaak van de kamers is onder de maat, zo snel kan je nooit alles fatsoenlijk proper krijgen. Diner / buffet bleef bij een eenmalige tegenvaller, zoals ook de huisgemaakte hamburger als lunch, volgens mij was er weinig huisgemaakt, alleen gestapeld.
De receptie was behulpzaam en vriendelijk.
De extra * moet komen uit het zwembad faciliteren en dagelijkse entertainment en dan is 4 **** een maximale waardering.
Wat zeer opvallend is in de overenthousiaste waarderingen, 90% van de 5 sterren waarderingen, zijn van éénmalige Tripadvisor beoordelaars.
Hoe toevallig of klopt het gerucht toch?

Datum van verblijf: juni 2019
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Dear guest,

Thank you for your review about your experience in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel****.

We are glad to know that all in all you had a nice stay with things to be improved. We take note of every single comment to improve the services. We know that is a challenge to meet all expectations but we do our best thank your feedback.

Once again thank you for your improvement suggestions. The Gloria team would be happy to welcome you in a future holiday in Gran Canaria.

Kind regards,

Yarinka Sefl
Gloria Thalasso & Hotel
Assistant Manager

Beoordeeld op 22 mei 2019

Vriendelijk ontvangen door Nederlandse receptie Toon, boven bij de Chill--Out met geweldig uitzicht zéér goede bediening van o.a. Solaima.
Heel fijn Hotel en reden om terug te komen.
In de avond altijd live muziek.
Het zwembad wordt goed onderhouden en heerlijke lig plaatsen.

Datum van verblijf: mei 2019
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Dear Venture,

From Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel ****, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience.

We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.

Beoordeeld op 16 mei 2019

Mijn complimenten aan het zeer vriendelijk personeel van de receptie, het restaurant en van de animatie. Met name de complimenten aan de gastvrijheid en professionele uitstraling van Lisa en Renate van de receptie! Mede dankzij hun hebben wij een heerlijke week gehad.

Datum van verblijf: mei 2019
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2019

Dear Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel **** Guest,

Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel.

It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible.

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is geweldig. Het personeel is erg vriendelijk, vooral David bij de receptie is een erg vriendelijke jongen. Het eten in het restaurant is erg afwisselend!
Ik raad iedereen aan om naar dit hotel te gaan.

Datum van verblijf: mei 2019
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Dear Tom G,

May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel; about all our food and David from Reception.