“Een engeltje op je tong”
Beoordeling van Restaurant Anno Domini

Restaurant Anno Domini
Geclassificeerd als nr. 4 van 78 Restaurants in San Agustin
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met z’n tweeën hier gegeten. Het is inderdaad ff zoeken in het winkelcentrum; het restaurant valt niet op. Keurige, gezellige bediening en een geweldige zeebaarsfilet gegeten met verse spinazie. Voor wie van lekker eten houdt een echte aanrader. En voor de prijs hoef je het niet te laten; daar eet je in Nederland niet zulke heerlijke verse vis voor. Top

Datum van bezoek: april 2019

28 februari 2019 beoordeeld

Als voorgerecht de foie gras, zelfs genoeg voor 2 personen, daarna ls hoofdgerecht de zeebaarsfilet in zout, een gerecht wat je niet veel ziet, vanwege de bereidingstijd etc., echt voortreffelijk klaar gemaakt en geserveerd en het nagerecht tarte tatin ook bijzonder goed in balans, begeleid door een Franse chardonnay.
Van het huis na de goede espresso een Canarische rum met honing.

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs de wandelweg in het shoppingcenter. Grote verwachting na consulteren van TripAdvisor viel onze maaltijd tegen. Vriendelijke bediening , Food zwaar en klassiek..zeker niet verfijnd.

Datum van bezoek: februari 2019
7 januari 2019 beoordeeld

Als je op vakantie gaat naar Gran Canaria vergeet dan niet Restaurant Anno Domini te bezoeken, het is werkelijk het neusje van de zalm en in geen vergelijk met de diverse andere restaurants op dit eiland, hier word men culinair verwend en als je de prijzen vergelijkt met restaurants die hetzelfde culinaire niveau in eigen land hebben is dit qua prijs kwaliteit echt zeer schappelijk, gisteren waren wij in het Mini Domini restaurant, de portie's zijn wat kleiner maar dezelfde hoogstaande kwaliteit, echt een aanrader voor mensen die net iets minder eetlust hebben of senior zijn, de kaart is iets summierder maar er staat voldoende op voor een fantastische culinaire verwennerij, en zoals de naam al zegt voor een mini prijsje.

Datum van bezoek: januari 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden. Maar de rit met taxi viel wat tegen koste ons al 50 euro op en neer. De vind ik wat veel.het eten was wel lekker.was Kerst menu van 4 gangen.met wijn en water was niet goedkoop .maar wel lekker Franse keuken.lanhoustensoep was heerlijk.dan ganzenlever ook lekker.dan lamskroon ook super.nagerecht chocolade bol. E dan nog nougat .dus best ok.maar zaak zat wel helemaal vol.dus heel druk.ligging in shopping is minder. Inrichting ook minder.personeel heel vriendelijk.maar te ver wat het voor ons te duur maakt.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Anno Domini bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurant Anno Domini geweest? Deel je ervaringen!