“In 1 woord. SUPER”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten en mooie plek
Duidelijke en gevarieerde kaart

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Een plek om terug te komen

5 maart 2018 beoordeeld

Redelijke maaltijden maar niet goedkoop.
Bediening rommelig. Mooie locatie. Sfeer gezellig.
Jammer dat er een grote TV midden in de zaak staat die de hele tijd aanstaat met sport.

5 juni 2017 beoordeeld

De kaart en de uitstraling van dit restaurant doet lijken een uitstekende keuze te zijn maar schijn bedriegt. Personeel komt niet ervaren en gemotiveerd over en de leidinggevende is daar geen uitzondering op. Wij hadden een eenvoudig broodje ham en een broodje tonijn besteld met als resultaat, een goed afgebakken baquette. Het afbakken zal dan ook de enige reden geweest zijn voor de wachttijd want zowel de ham als tonijn was ver te zoeken. Tevens vind ik het schandalig dat ze op de kaart extra berekenen voor mayonaise door je tonijn i.p.v. olijfolie! Kortom, veel geld voor een afgebakken pistolet

Simsalabim G, Director de Relaciones Públicas van Empatheia Steak House & Cafe Beach Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear Natasha v,
We feel sorry that you have had an unpleasant experience with us. We strive to the maximum so all our customers enjoy both, our food and our service. All of our products are fresh and top quality. We have a varied menu for the preference of all who visit us. We hope you visit us again and give us a second chance and that our staff will live up to your liking next time.

Regards,
Empatheia

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging aan het strand, leuk en ruim terras, vooral 's avonds romantische stek. Maar naar een restaurant komt men in de eerste plaats om lekker te eten, de rest is veeleer bijzaak. En daar knelt het schoentje : de gerechten zijn heel gewoontjes, zonder enige originaliteit noch verfijning. Ook de bediening laat veel te wensen over. Inrichting en lokatie laten het beste verwachten, maar de verwachtingen worden nergens ingelost.

Simsalabim G, Director de Relaciones Públicas van Empatheia Steak House & Cafe Beach Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Dear dirk b,
We work hard to improve and offer our best intentions to all our clients, we apologize if the service that did not reach your expectations.

Yours sincerely,

Empathia

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is onderdeel van n keten met ça 5 restaurants in Santa Ponca.
Alle hebben nagenoeg dezelfde kaart. In detail wijken ze iets af.
Goed eten voor een redelijke prijs. Ook de wijn is prima.

Nét wat anders dan de tentjes aan de boulevard.

Reizigers die Empatheia Steak House & Cafe Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Empatheia Steak House & Cafe Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!