“Just do it”

Geclassificeerd als nr. 1 van 192 Restaurants in Santa Ponsa
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem een kijkje in dit door een supervriendelijke familie gerunde restaurant aan het randje van Santa Ponsa (Costa de la Calma) en proef de verrukkelijke vleesgerechten van een gepassioneerde chef die graag over zijn producten en wijze van bereiden vertelt

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke persoonlijke bediening, leuke sfeer, lekker buiten gegeten. Hoewel het een stukje duurder is (rekening met twee 192,50 euro) was dit het zeker waard. Je kunt zeker ook goedkoper eten, want wij hebben wel een paar van de duurste gerechten gegeten. Steak tartare heb ik nog nooit zo lekker gegeten. De biet carapacio was ook heerlijk. Daarna de chateau briand gegeten, uit de 800 graden oven, lekkere beleving. We mochten bij de chefnin de keuken kijken hoe het werd gemaakt. De apple crumble als dessert was goed. Vanille ijs zoals het bedoelt is. Een dikke pluim voor deze twee vakmensen (eigenaar is chef en hoofd bediening). Helaas zijn er maar vijf sterren te vergeven..

2 november 2015 beoordeeld

Dit restaurant kan ik iedereen aanraden. Het personeel was zeer vriendelijk. Het vlees was perfect gebakken en het meest malse vlees wat we beiden ooit hebben gegeten. De smaak van het vlees was zeer zeer lekker. Je betaald iets meer, maar het is het geld meer dan waard. Hier willen we zeker nog eens terug gaan.

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten hier. Een stuk duurder dan andere restaurants maar het is het geld meer dan waard. Goede service, fantastische wijn en mals vlees.

11 augustus 2015 beoordeeld

Dit Bistro Steakhouse is een pure aanrader voor liefhebbers van kwaliteit. Perfecte biefstuk, een uitgebreide wijnkaart, een goed verzorgd interieur en zeer vriendelijke bediening. De Duitse eigenaars van dit restaurant weten hoe het moet,
Natuurlijk betaal je voor deze kwaliteit ook meer dan in de doorsnee restaurants (dertien in een dozijn) die je in het centrum van Santa Ponsa vindt, maar het is echt het geld waard. Heerlijk!

Reizigers die Bistro Steakhouse 800 Grad Celsius bekeken, bekeken ook

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

In Bistro Steakhouse 800 Grad Celsius geweest? Deel je ervaringen!