Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven 5 dagen in hotel suneoclub santa ponsa park. Bij de receptie kregen we weinig uitleg bij onze aankomst. We hebben het allemaal zelf maar uitgezocht, op zich niet erg, maar had het toch vriendelijk gevonden als we wat meer uitleg hadden gehad. De kamer was proper maar aan de kleine kant. Kleine badkamer en klein bed. Vaak lawaaierig. Onze kamer keek uit op het zwembad van een ander hotel waar s avonds shows werden gegeven. Er is niet veel plaats aan het zwembad, je moet zelfs in mei al vroeg opstaan als je een plekje wil. Het water was ook ijskoud. Het eten was zo goed als elke dag hetzelfde, vaak koud, en niets speciaal. Het mineraal water uit een machine in het restaurant had een raar smaakje. Ik denk dat er betere 4 sterren hotels zijn. De all in formule zou ik ook niet aanraden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 april 2017

zijn er 4 jaar na mekaar geweest, maand mei, kamers veel te klein, aan renovatie toe, eten was in het begin het eerste jaar wel goed, maar na 4 jaar is dit dinnerbuffet er enorm op achteruit gegaan; te renoveren hotel, slecht internet

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 november 2016

Verblijf van 29 september tot en met 8 oktober 2016 met vrouw kinderen en kleinkind.
Gerenoveerde maar te kleine kamers.Onvoldoende kastruimte en geen ruimte om de koffers te plaatsen de kamers werden wel goed schoongemaakt. De ontvangst met de gratis WiFi op de kamer en de strandlakens en de strandtas was goed. Vriendelijke personeel bij de receptie. Het personeel, in de te kleine eetzaal voor het grote aanbod van mensen, was niet gemotiveerd en meestal niet echt vriendelijk. Het aanbod van eten was zeer gevarieert en er werd voldoende aangevuld tot aan de sluitingstijd van de eetzaal. De ligging was centraal en dicht bij het strand.

Kamertip: Kamer met zwembad zicht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 30 oktober 2016

We zijn er geweest van 12 tot 22 oktober 2016. Eerste dagen was eten in orde. Daarna moesten de mensen van het aanpalende hotel in één restaurant eten. Alles verminderde van het buffet. Alles nog 'basic'. Ervoor alle soorten fruit, vlees, vis en groenten. Daarna enkel appelen en peren, kip en één soort vis.
Volledige chaos in restaurant soms 20' aanschuiven om binnen te geraken. En op was op zelfs bij het ontbijt verdwenen er elke dag zaken die daarvoor als normaal waren.
op de 5de dag van ons verblijf (wij sliepen op de hoogste verdieping) werden we midden in de nacht wakker van een motor die plots boven ons begon te draaien en erg veel lawaai maakte. Na 2 nachten niet slapen hebben ze dit willen komen vaststellen en hebben we een andere kamer gekregen. Na de 2de nacht dreigde de nachtwaker zelfs de politie te bellen als we nog kwamen klagen. Nooit meegemaakt hoe we daar snachts behandeld werden.
Voor ons zeker niet meer om terug te keren.

Kamertip: Zeker niet kamer 540 daar hangt een motor boven de kamer op het dak. Als deze draait is het onmogelijk te slapen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Zeer druk allin hotel met te weinig personeel in de eetzaal waardoor regelmatig de tafels vol staan met vuile vaat en slechts met moeite een schone tafel te vinden.
Slechte bedden met de veren in je lichaam en slechte kamer schoonmaa,k de rommel van een vorige klant bleef 14 dagen gewoon op de badkamervloer liggen.
63 euro voor twee weken kluishuur ONGEHOORD duur.Koelkast huren,als je niet huurt staat hij toch constant aan,wat een verspilling!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner