“Lekker!”
Beoordeling van Restaurante Las Olas

Restaurante Las Olas
Reserveren met
Restaurante Las Olas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 196 Restaurants in Santa Ponsa
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een voorgerecht gegeten; een soort Mallorcaanse ratattouile, man man man wat was dat lekker. Ik baalde dat ik hem moest delen en dat er daarna nog (een lekkere) Paella kwam. Bij het weggaan vergat ik mn doggybag, een van de obers heeft een sprintje getrokken om deze te geven. Awesome.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening.
Heerlijk vis gegeten. Seafoodplatter. Mooi uitzicht . Schone toiletten .
Zeker een aanrader .

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn super ontvangen, werden goed geholpen. Eten was echt heel lekker en het uitzicht over de baai was heel mooi! Zeker een aanrader

25 april 2017 beoordeeld

Zeer gezellige ontvangst met een goede uitleg. Als voorgerecht een sea food assortiment gekozen en zeer lekker klaargemaakt. Als hoofdgerecht zeebaard in zout klaargemaakt. Om duimen en vingers af te likken. Heerlijk, langs het water. Een aanrader.

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Las Olas al een paar keer bezocht en, tot onze spijt, telkens teleurgesteld. Valt waarschijnlijk in de smaak bij toeristen gezien de uitzonderlijk mooie ligging vlak bij zee, maar prijs/kwaliteit is helemaal niet in verhouding want de gerechten zijn allesbehalve echt Mallorcaans en verre van verfijnd. Geen kwaad woord over de bediening : vriendelijk, voorkomend en efficient. Een gemiste kans : goed voor toeristen, niks voor kenners van de Mediterrane keuken. Sorry.

Reizigers die Restaurante Las Olas bekeken, bekeken ook

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

In Restaurante Las Olas geweest? Deel je ervaringen!