14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 4 sterren hotel verdiend deze echter niet, stoffering hotel, kamer , eten en service laat wensen over.
Er is ook een groot probleem!
Langs zijkant van zwembad waar ligstoelen staan is er een onverdraaglijk riool stank uit de afvoer.
Dat niemand dit heeft opgemerkt.
Dit kan tot ziektes lijden vanwege dat er kinderen rondom spelen.
Dat dit hotel een van de ketens zijn, zijn ze wel erg nalatig.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel, dicht bij winkels en strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Je kan voor 4 euro een rondrit maken van 2 uur met een toeristentreintje. Komen zeker en vast nog eens terug. Aan te raden om de wagen in de ondergrondse garage te parkeren . De markt is gemakkelijk te voet te bereiken.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
MedplayaGR, Director de Relaciones con Clientes van MedPlaya Piramide Salou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Kære kunde,
Tak for din kommentar,
Venlig hilsen,
Medplaya Guest Relations

14 augustus 2015 beoordeeld

Prima hotel, op wandelafstand van het strand. Leuke kamer, ruim genoeg, en netjes. Lekker eten, zeer goeie all-in formule.
Personeel is super!!! Vlotte bediening, en altijd klaar voor een leuke babbel :-))
Het animatieteam was ook super, met 's avonds minidisco voor de kindjes!
Waarschijnlijk volgend jaar terug :-)

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
suemedplaya, Guest Relations Manager van MedPlaya Piramide Salou, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2015

Dank u voor het kiezen van het Hotel Piramide voor uw recente vakantie in Salou.
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en hopen u weer te zien volgend jaar
Vriendelijke groeten
Guest Relations Team Med Playa Hotels

26 juni 2015 beoordeeld

de kamer was in orde.

het hotel was proper

veel variatie van eten, was zeer in orde!

leuke vakantie gehad

goede bediening!

zeer tevreden over alles, het was de 2 de maal dat we er geweest waren.

De shows 's avonds waren dik in orde!

Kamertip: het bovenste verdiep is een aanrader!
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
21 september 2014 beoordeeld

Wij konden deze reis maken voor een heel lage prijs, door de promotie van Herman en Vandamme.

Personeel: Heel vriendelijk en behulpzaam, niet over te klagen. Soms was het wat wachten aan de bar, maar dat was zeker niet door tempo van het personeel, maar aan een tekort. Onze airco was kapot, bij het melden aan de receptie werd dit meteen genoteerd en tegen de volgende middag was het hersteld. Een taxi bellen doen ze ook voor je, niets op hen aan te merken!

Faciliteiten: De gratis WiFi in de bar is zeer slecht. Je kan met moeite je facebook checken. Zwembad is goed gelegen, een hele dag zon op het zwembad. Poolbar was een pluspunt, al zou een dispenser voor de All-In gasten wel makkelijker zijn.

Ligging: Ligt op minder dan 10 minuten van het strand, minder dan 10 minuten van Port Aventura (met taxi). Rustig gelegen, geen last van geluidsoverlast.

Kamer: Zeer ruime kamer, zeer ruim balkon. idem voor badkamer, wel iets te weinig druk op het water. gratis kluis is pluspunt.

Restaurant: Kwaliteit was goed, zonder meer. Persoonlijk vond ik dat er iets te weinig keuze was voor een 4 sterren hotel, en iets te veel herhaling voor 4 sterren. Show cooking was leuk, maar was gewoontjes, niet zo erg speciaal. Smaak was wel goed. Na een maaltijd zal je tevreden zijn, zonder meer.

All-In: Zeer aan te raden. Je kan het zelf nog bijboeken ter plaatse. Dit zou ik erg aanbevelen. Cocktails worden rijkelijk gevuld met alcohol, en ze zijn bovendien zeer lekker. Je hebt een zeer groot aanbod aan dranken, alle cocktails krijg je, dan wel met lokale alcoholische dranken, maar dit smaak je niet. Snacks waren ook in orde, vers gemaakt, waardoor er wel wat wachttijd is, maar zeker de moeite waard om op te wachten. vanwege hun grote prijs (4 euro voor burger, 5 euro voor kleine pizza) is het zeker aan te raden om een All-In formule te hebben.

Algemeen: Het was een leuke vakantie voor ons, met een goed hotel. Eten is goed, maar niet bijzonder. Je zal tevreden zijn over eten. Andere gasten zijn goed, in september overheerst wel de iets oudere bevolking. Vriendelijk personeel, proper restaurant en kamers.
Enige jammere vond ik dat er geen formulier werd aangeboden voor een beoordeling te geven.
We zouden teruggaan, maar weer aan deze prijs, we zouden er bijvoorbeeld geen 600 euro voor een week voor over hebben. Dit hotel is ook geschikt voor mensen met een beperking. Er is een lift voor in het zwembad te gaan, er is overal waar een trap is een pad voor rolstoelgebruikers en dergelijke.

Kamertip: Hogere verdieping vragen, anders heb je wel last van restaurant. Ideaale kamer is op de hoek terhoogte van het zwembad. Voorkant hotel is ook nog goed, maar daar zal er wat meer lawaai zijn.
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden