TripAdvisor

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met vier mensen gegeten bij el Toro. Het eten was perfect, komen hier zeker nog eens terug

Datum van bezoek: september 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 gezinnen gegeten bij El Torro, Wij komen hier al 4 jaar, maar dit jaar was onze ervaring er slecht.
Met 4 kinderen voelden ze niet aan dat ze kindermenus moeten serveren waardoor onze kinderen een volwassen bord geserveerd kregen, met de daarbij horende prijzen. Kinderen konden het ook niet op.
Het eten werd niet gezamenlijk uitgeserveerd waardoor de ene persoon het hoofdgerecht al op had voordat de ander het gerecht kreeg. Nadat we hier melding van maakten werden alsnog 5 tafels eerst uitgeserveerd alvorens wij ons eten kregen. Daarnaast waren de groenten ook verbrand, na melding kregen we wederom een schaaltje met groenten en wederom met brandresten. Nog in duscussie hierover gegaan waarbij de ober ook nog eens aangaf dat de verbrandde deeltjes kruiden waren..... jaja....Hamburger die we hadden besteld was van binnen nog rauw. Spareribs waren erg vet, kwaliteit van het eten was erg matig.
Nadat we net een extra rondje drinken hadden besteld kwamen ze hun verontschuldigingen aanbieden door een extra rondje te geven, we gaven aan dat ze het rondje wat we zojuist hadden besteld dan wel van de rekening konden halen, dit zagen we bij het afrekenen niet terug op de rekening, dus niks rondje van de zaak.
Uiteindelijk hebben we 1 hoofdgerecht niet hoeven betalen, maar voor de 150 euro die we moesten betalen hadden we veel meer waarde voor ons geld moeten krijgen, wij komen hier voorlopig niet meer, jammer....

Datum van bezoek: april 2019
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al maanden verheugd op de heerlijke ribben van El Toro. Helaas waren wij hier 6 jaar geleden helemaal verliefd geworden op de ribben, nu met een andere eigenaar is de smaak helaas ook veranderd.
Niet helemaal naar onze verwachting maar nog wel lekker. Nu we keuze uit 3 smaken.

Datum van bezoek: augustus 2018
20 oktober 2017 beoordeeld

Voor de tweede maal daar gaan eten op. Voor de gezelligheid moet je daar zeker niet zijn maar wat je op je bord krijgt is zeker de moeite waard. Best op voorhand reserveren want uit eigen ervaring weet ik dat er anders weinig plaats vrij is.(ik spreek van de periode tijdens de RACC).
Kortom een plaats waar ik de volgende keer dat ik in Salou ben zéker terug zal gaan.

Datum van bezoek: oktober 2017
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en vriendelijk personeel nu twee keer gegeten s avonds entrecote en in de middag broodje hamburger was zeer goed een aanrader

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die El Toro bekeken, bekeken ook

Salou, Costa Dorada

In El Toro geweest? Deel je ervaringen!